وبلاگ

توضیح وبلاگ من

دانلود منابع تحقیقاتی : نگارش پایان نامه در رابطه با بررسی رابطه هوش معنوی ...

 
تاریخ: 28-09-00
نویسنده: فاطمه کرمانی

پیوست ۸۳
چکیده انگلیسی ۹۲
فهرست جدول ها
عنوان صفحه
جدول شماره(۱-۱): تعریف عملیاتی هوش معنوی ۹
جدول شما ره( ۱-۲): تعریف عملیاتی رفتار شهروندی سازمانی ۱۱
جدول شماره (۲-۱): رابطه هوش ها ۲۷
جدول شماره (۲-۲): مقایسه هوش معنوی و هوش متعارف ۲۸
جدول (۳- ۱): آلفای کرونباخ متغیر تفکر انتقادی وجودی ۵۰
جدول(۳-۲): آلفای کرونباخ متغیر آگاهی متعالی ۵۰
جدول(۳-۳): آلفای کرونباخ متغیر معناسازی شخصی ۵۰
جدول(۳-۴): آلفای کرونباخ متغیر گسترش خودآگاهی ۵۰
جدول (۴-۱): توزیع فراوانی جنسیت پاسخگویان ۵۳
جدول (۴-۲): توزیع فراوانی میزان تحصیلات پاسخگویان ۵۴
جدول(۴-۳): توزیع فراوانی سن پاسخگویان ۵۵
جدول(۴-۴): توزیع فراوانی سابقه پاسخگویان ۵۶
جدول(۴-۵): توزیع فراوانی میزان تفکر انتقادی پاسخگویان ۵۷
جدول(۴-۶): توزیع فراوانی میزان آگاهی متعالی ازنظرپاسخگویان ۵۸
جدول(۴-۷): توزیع فراوانی میزان معناسازی شخصی پاسخگویان ۵۹
جدول(۴-۸): توزیع فراوانی میزان گسترش خودآگاهی پاسخگویان ۶۰
جدول(۴-۹): توزیع فراوانی میزان رفتار شهروندی سازمانی پاسخگویان ۶۱
جدول(۴-۱۰): شاخصهای توصیفی متغیرهای تحقیق(n=196) 62
جدول(۴-۱۱): کولموگروف- اسمیرنوف ۶۲
جدول(۴-۱۲): آزمون پیرسون جهت بررسی عوامل ناشی از هوش معنوی با رفتار شهروندی سازمانی ۶۳
جدول(۴-۱۳): آزمون پیرسون جهت بررسی عوامل ناشی از تفکر انتقادی وجودی با رفتار شهروندی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۶۴
جدول(۴-۱۴): آزمون پیرسون جهت بررسی عوامل ناشی از آگاهی متعالی با رفتارشهروندی سازمانی ۶۵
جدول(۴-۱۵): آزمون پیرسون جهت بررسی عوامل ناشی از معناسازی شخصی با رفتار شهروندی سازمانی ۶۵
جدول(۴-۱۶): آزمون پیرسون جهت بررسی عوامل ناشی از گسترش خودآگاهی با رفتارشهروندی سازمانی ۶۶
جدول شماره(۴-۱۷): تحلیل رگرسیون ۶۷
جدول شماره(۴-۱۸): نتایج آزمون تحلیل واریانس رگرسیون برآوردی ۶۷
جدول شماره(۴-۱۹): ضریب استاندارد شده بتا ۶۸
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
نمودارشماره (۱-۱): مدل مفهومی تحقیق ۱۲
نمودار(۴-۱): جنسیت پاسخگویان ۵۳
نمودار (۴-۲):.میزان تحصیلات پاسخگویان ۵۴
نمودار (۴-۳) سن پاسخگویان ۵۵
نمودار(۴-۴): سابقه پاسخگویان ۵۶
نمودار(۴-۵): میزان تفکر انتقادی پاسخگویان ۵۷
نمودار(۴-۶): میزان مؤلفه آگاهی متعالی پاسخگویان ۵۸
نمودار(۴-۷): میزان مؤلفه معناسازی شخصی پاسخگویان ۵۹
نمودار(۴-۸): میزان مؤلفه گسترش خود آگاهی پاسخگویان ۶۰
نمودار(۴-۹): میزان مؤلفه رفتار شهروندی سازمانی پاسخگویان ۶۱
چکیده
هدف اصلی این پژوهش بررسی رابطه بین هوش معنوی با رفتار شهروندی سازمانی معلمان مقطع متوسطه شهرستان گرمی در سالتحصیلی ۱۳۹۲-۱۳۹۱ میباشد. حجم جامعه آماری کلیه معلمان متوسطه به تعداد ۴۰۰ نفر است، نمونه آماری به روش کوکران ۱۹۶ نفر تعیین گردید که به روش نمونهگیری تصادفی انتخاب شدند. برای گردآوری داده ها از پرسشنامه چند عاملی هوش معنوی کینگ، و پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی ارگان که از روایی و پایایی بالایی برخوردار بودند استفاده شد. این پژوهش از نوع تحقیقات توصیفی بوده که به روش همبستگی انجام شد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون چند گانه به روش گام به گام استفاده گردید. پس از جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها به کمک نرم افزار SPSS، نتایج حاصل از پژوهش نشان داد که بین هوش معنوی کل با رفتار شهروندی سازمانی معلمان رابطه مستقیم و معنیداری وجود دارد. و شدت رابطه قوی است. همچنین تحلیل رگرسیون چند گانه به روش گام به گام نشان داد که از میان مؤلفه های هوش معنوی، آگاهی متعالی و گسترش خودآگاهی بیشترین تأثیر در رفتار شهروندی سازمانی معلمان دارد.

( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )


فرم در حال بارگذاری ...

« پژوهش های انجام شده در مورد طراحی و ساخت ...پژوهش های انجام شده در مورد بررسی چگونگی استقرار ... »