وبلاگ

توضیح وبلاگ من

پژوهش های پیشین با موضوع بررسی تاثیر فعالیت ...

 
تاریخ: 28-09-00
نویسنده: فاطمه کرمانی

۰۰۰/۰

با توجّه به جدول ۴-۱۸ مشاهده می شود که مقدارسطح معنی داری بدست آمده کمتر از پنج صدم می باشد. به همین با اطمینان ۹۵ درصد فرضیه تحقیق تایید می شود، بنابراین فعالیت های پیشبرد فروش بر کیفیت درک شده ی برند شرکت تاثیر دارد. همچنین بر اساس این جدول می توان گفت که مقدار شدت تأثیر ® فعالیت های پیشبرد فروش بر کیفیت درک شده ی برند شرکت پارس خزر برابر با ۴۷۲/۰ می باشد. بدین معنا که فعالیت های پیشبرد فروش به میزان ۲/۴۷ درصد بر کیفیت درک شده ی برند شرکت پارس خزر تاثیر دارد. بتا در جدول رگرسیون نشان دهنده ی جهت تاثیر متغیر مستقل بر متغیر وابسته می باشد، با توجّه به علامت مثبت بتا در جدول فوق، جهت این تاثیر مستقیم (مثبت) می باشد. بدین معنا که با افزایش فعالیت های پیشبرد فروش، کیفیت درک شده ی برند شرکت نیز افزایش خواهد یافت. همچنین ضریب تعیین (R2) بین دو متغیر فعالیت های پیشبرد فروش و کیفیت درک شده ی برند شرکت برابر با ۲۲۳/۰ می باشد که این عدد نشان می دهد که متغیر فعالیت های پیشبرد فروش به میزان ۳/۲۲ درصد می تواند متغیر کیفیت درک شده ی برند شرکت پارس خزر را پیش بینی نماید. در نتیجه مدیران شرکت پارس خزر می توانند اطمینان حاصل کنند که با سرمایه گذاری و توجه به فعالیت های پیشبرد فروش، کیفیت درک شده ی برند شرکت رشدی معادل ۳/۲۲ درصد خواهد داشت.

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

۲-۳) ادراک مشتریان از فعالیتهای پیشبرد فروش شرکت بر تداعی های برند تاثیر دارد.
جدول۴- ۱۹ ) آزمون رگرسیون بین فعالیت های پیشبرد فروش و تداعی های برند

مقدار R

ضریب تعیین( (R2

ضریب بتا

سطح معنی داری

نتیجه

مقدارثابت

۳۲۵/۰

۱۰۵/۰

۰۰۰/۰

تایید فرضیه

تداعی های برند

۳۲۵/۰

۰۰۰/۰

با توجّه به جدول ۴-۱۹ مشاهده می شود که مقدارسطح معنی داری بدست آمده کمتر از پنج صدم می باشد. به همین با اطمینان ۹۵ درصد فرضیه تحقیق تایید می شود، بنابراین فعالیت های پیشبرد فروش بر افزایش تداعی های برند شرکت تاثیر دارد. همچنین بر اساس این جدول می توان گفت که مقدار شدت تأثیر ® فعالیت های پیشبرد فروش ر تداعی های برند شرکت پارس خزر برابر با ۳۲۵/۰ می باشد. بدین معنا که فعالیت های پیشبرد فروش به میزان ۵/۳۲ درصد بر تداعی های برند شرکت پارس خزر تاثیر دارد. بتا در جدول رگرسیون نشان دهنده ی جهت تاثیر متغیر مستقل بر متغیر وابسته می باشد، با توجّه به علامت مثبت بتا در جدول فوق، جهت این تاثیر مستقیم (مثبت) می باشد. بدین معنا که با افزایش فعالیت های پیشبرد فروش، تداعی های برند شرکت نیز افزایش خواهد یافت. همچنین ضریب تعیین (R2) بین دو متغیر فعالیت های پیشبرد فروش و تداعی های برند شرکت برابر با ۱۰۵/۰ می باشد که این عدد نشان می دهد که متغیر فعالیت های پیشبرد فروش به میزان ۵/۱۰ درصد می تواند متغیر تداعی های برند شرکت پارس خزر را پیش بینی نماید. در نتیجه مدیران شرکت پارس خزر می توانند اطمینان حاصل کنند که با سرمایه گذاری و توجه به فعالیت های پیشبرد فروش، تداعی های برند شرکت رشدی معادل ۵/۱۰ درصد خواهد داشت.
۲-۴) ادراک مشتریان از فعالیتهای پیشبرد فروش شرکت بر وفاداری به برند تاثیر دارد.
جدول۴- ۲۰ ) آزمون رگرسیون بین فعالیت های پیشبرد فروش و وفاداری به برند

مقدار R

ضریب تعیین( (R2

ضریب بتا

سطح معنی داری

نتیجه

مقدارثابت

۴۲۶/۰

۱۸۳/۰


فرم در حال بارگذاری ...

« دانلود منابع تحقیقاتی : طرح های پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه ها با موضوع بررسی محتوایی سفرنامه ابن بطوطه- ...دانلود منابع پژوهشی : دانلود پایان نامه با موضوع آزادی اطلاعات در پرتو ... »