وبلاگ

توضیح وبلاگ من

نگارش پایان نامه درباره :بررسی تاثیر سبک رهبری ...

 
تاریخ: 29-09-00
نویسنده: فاطمه کرمانی
 

نگرش شناختی به تغییر

 

۰٫۸۶۰

 
 

نگرش عاطفی به تغییر

 

۰٫۸۵۶

 
 

نگرش رفتاری به تغییر

 

۰٫۸۶۴

 
 

اعتماد سازمانی

 

۰٫۸۹۹

 

اما نکته مهمی که در مورد متغیرهای پنهان مرتبه دوم به بالا است که در مورد آنها می بایست مقادیر CR و AVE به صورت دستی محاسبه شوند، زیرا نرم افزار به اشتباه محاسبه کرده و در خروجی گزارش می دهد. محاسبه CR برای یک متغیر پنهان مرتبه دوم از طریق واریانس خطای اندازه گیری ابعاد آن صورت می پذیرد. به این ترتیب برای متغیرهای رهبری خدمتگزار و میل به تغییر در کارکنان، CR به شرح زیر محاسبه می شود:

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

رهبری خدمتگزار
همانطور که مشاهده می شود مقدار CR برای متغیر پنهان مرتبه دوم رهبری خدمتگزار به صورت دستی به ترتیب ۰٫۹۵۹ محاسبه شد که این مقدار با مقدار محاسبه شده توسط نرم افزار که در جدول ۴-۳ آمده است؛ یعنی ۰٫۹۶۹ متفاوت است.
میل به تغییر در کارکنان:
همانطور که مشاهده می شود مقدار CR برای متغیر پنهان مرتبه دوم استرس شغلی ر به صورت دستی به ترتیب ۰٫۸۰۵ محاسبه شد که این مقدار با مقدار محاسبه شده توسط نرم افزار که در جدول ۴-۳ آمده است؛ یعنی ۰٫۶۷۰ متفاوت است. به طور کلی مقادیر CR نشان از پایایی ترکیبی قوی برای برازش مدل دارند.
۴-۱-۴٫ روایی همگرا
معیار دوم از بررسی برازش مدلهای اندازه گیری، روایی همگرا است که به بررسی میزان همبستگی هر سازه با سوالات (شاخصها) خود می پردازد. معیار AVE توسط نرم افزار PLS برای این منظور به کار می رود. فورنل و لارکر (۱۹۸۱) مقدار مناسب برای AVE را ۰٫۵ به بالا معرفی کرده اند. ابتدا روایی همگرا برای متغیرهای پنهان مرتبه اول بررسی می شود. همانطور که نتایج نشان می دهد در متغیرهای پنهان مرتبه اول خدمت رسانی، تواضع و فروتنی، قابلیت اعتماد، نوع دوستی، نگرش شناختی به تغییر و نگرش رفتاری به تغییر مقدار این شاخص از ۰٫۵ بیشتر است ولی در متغیرهای پنهان مرتبه اول نگرش عاطفی به تغییر و اعتماد سازمانی مقدار این شاخص از ۰٫۵ کمتر است که نشان می دهد باید یک سوال از این متغیرها که کمترین بار عاملی را دارند حذف شوند. مطابق با شکل ۴-۲ سوال ۷ از متغیر نگرش عاطفی به تغییر و سوال ۹ از متغیر اعتماد سازمانی دارای کمترین بار عاملی هستند و برای ادامه کار از مدل حذف می شوند. مقادیر جدید AVE به صورت زیر است:
جدول ۴-۳٫ مقادیر AVE

 

 

 

AVE

 
 

رهبری خدمتگزار

 

۰٫۵۳۴

 
 

خدمت رسانی

 

۰٫۶۲۲

 
 

تواضع و فروتنی

 

۰٫۶۷۷

 


فرم در حال بارگذاری ...

« منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پایان نامه بررسی تأثیر عزت نفس در پیشگیری از بزهکاری ...مقطع کارشناسی ارشد : نگاهی به پژوهش‌های انجام‌شده درباره : جریان ... »