وبلاگ

توضیح وبلاگ من

دانلود فایل های پایان نامه در رابطه با بررسی تاثیر ...

 
تاریخ: 28-09-00
نویسنده: فاطمه کرمانی

۹۲/۴

تعارض در محیط کار

فرسودگی شغلی

رد H0

۴-۲-۲-۷-۲ نتایج حاصل از بررسی فرضیه ۲
تعارض در محیط کار بر جو سازمانی کارکنان گمرک در شهرستان مهران تاثیر معناداری دارد.
H0 : βi = ۰
H1 : βi ≠ ۰
H0 : تعارض در محیط کار بر جو سازمانی کارکنان گمرک در شهرستان مهران تاثیر معناداری ندارد.
H1: تعارض در محیط کار بر جو سازمانی کارکنان گمرک در شهرستان مهران تاثیر معناداری دارد.
در آزمون فرضیه مورد نظر با بهره گرفتن از مدل معادلات ساختاری، اولاً خروجی نرم­افزار نشان­دهنده مناسب بودن مدل ساختاری برازش­یافته برای آزمون فرضیه اصلی دوم است. همچنین نمودار ۴-۹، معناداری ضرایب و پارامتر­های به دست آمده مدل ساختاری تعارض در محیط کار و جو سازمانی را نشان می­دهد. ضرایب به دست آمده زمانی معنادار می­باشند که مقدار آزمون معناداری آن­ها از عدد ۹۶/۱ بزرگتر و از عدد ۹۶/۱- کوچکتر باشد. همان­طور که مشاهده می­ شود ضرایب معناداری میان تعارض در محیط کار و جو سازمانی برابر با ۷۵/۴ می­باشد. بنابراین مدل ساختاری نشان می­دهد بین تعارض در محیط کار و جو سازمانی کارکنان در گمرک شهرستان مهران ارتباطی وجود دارد که این مطلب در جدول ۴-۱۱ به خوبی نمایش داده شده است.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

جدول ۴-۱۱ نتایج حاصل از تحلیل مدل­سازی معادلات ساختاری فرضیه ۲

ضریب استاندارد

T-Value

متغیر پیش­بین

متغیر ملاک

نتیجه آزمون

۵۶/۰

۷۵/۴

تعارض در محیط کار

جو سازمانی

تأیید H0

۴-۲-۲-۷-۳ نتایج حاصل از بررسی فرضیه ۳
جو سازمانی بر فرسودگی شغلی کارکنان گمرک در شهرستان مهران تاثیر معناداری دارد.
H0 : βi = ۰
H1 : βi ≠ ۰
H0 : جو سازمانی بر فرسودگی شغلی کارکنان گمرک در شهرستان مهران تاثیر معناداری ندارد.
H1: جو سازمانی بر فرسودگی شغلی کارکنان گمرک در شهرستان مهران تاثیر معناداری دارد.
در آزمون فرضیه مورد نظر با بهره گرفتن از مدل معادلات ساختاری، اولاً خروجی نرم­افزار نشان­دهنده مناسب بودن مدل ساختاری برازش­یافته برای آزمون فرضیه اصلی سوم است. همچنین نمودار ۴-۹، معناداری ضرایب و پارامتر­های به دست آمده مدل ساختاری حافظه بازاریابی و عملکرد بازاریابی را نشان می­دهد. ضرایب به دست آمده زمانی معنادار می­باشند که مقدار آزمون معناداری آن­ها از عدد ۹۶/۱ بزرگتر و از عدد ۹۶/۱- کوچکتر باشد. همان­طور که مشاهده می­ شود ضرایب معناداری میان جو سازمانی و فرسودگی شغلی برابر با ۷۶/۵ می­باشد. بنابراین مدل ساختاری نشان می­دهد بین جو سازمانی و فرسودگی شغلی کارکنان در گمرک شهرستان مهران ارتباط مثبت معناداری وجود دارد که این مطلب در جدول ۴-۱۲ به خوبی نمایش داده شده است.
جدول ۴-۱۲ نتایج حاصل از تحلیل مدل­سازی معادلات ساختاری فرضیه ۳

ضریب استاندارد

T-Value

متغیر پیش­بین


فرم در حال بارگذاری ...

« پایان نامه با فرمت word : دانلود مطالب پژوهشی در مورد رابطه تفکر انتقادی با نحوه نگرش ...دانلود فایل پایان نامه با فرمت word : منابع پایان نامه درباره تأثیر نقوش سفال کلار ... »