وبلاگ

توضیح وبلاگ من

منابع کارشناسی ارشد در مورد بررسی تاثیر مازاد جریان ...

 
تاریخ: 29-09-00
نویسنده: فاطمه کرمانی
 

۰٫۰۲۹۷

 

۰٫۰۰۰۱

 

۰٫۰۰۳۵

 

۰٫۰۱۶۹

 

BDIND

 
 

۰٫۰۲۶۲

 

۰٫۰۴۸۵

 

۰٫۰۳۱۸

 

۰٫۰۰۰۰

 

BDSIZE

 
 

۰٫۰۱۹۷

 

۰٫۰۲۰۴

 

۰٫۰۱۰۰

 

۰٫۰۰۰۰

 

CHIND

 
 

۰٫۰۰۰۰

 

۰٫۰۰۰۲

 

۰٫۰۰۱۰

 

۰٫۰۰۰۰

 

IOWN

 
 

۰٫۰۰۰۰

 

۰٫۰۰۰۳

 

۰٫۰۰۱۶

 

۰٫۰۰۰۰

 

MOWN

 

۴-۸ خلاصه فصل

در این فصل پس از بیان آماره توصیفی متغیرها، نسبت به محاسبه متغیرها و انجام آزمون­های آماری مورد نیاز برای سنجش فرضیه‌های تحقیق اقدام شد. در مورد هر فرضیه بر اساس نوع روش مورد استفاده، آزمون­های متناسب با آنها انجام و نتیجه‌گیری‌های لازم صورت پذیرفت. در این تحقیق از روش EGLS برای آزمون فرضیات استفاده شد و مانایی، ناهمسانی و خطی بودن آنها مورد تحلیل قرار گرفت. در فصل پنجم تحقیق نتایج تحلیل‌های انجام شده و نیز پیشنهاداتی ارائه می‌گردد.

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

فصل پنجم

نتیجه گیری و پیشنهادات

۵-۱ مقدمه

در فصول قبلی مبانی نظری، روش شناسی و مدل تحقیق، نحوه قالب بندی و آزمون فرضیات، تجزیه و تحلیل اطلاعات و یافته‌های تحقیق به تفصیل ارائه گردید. در این فصل، ضمن اشاره به چارچوب آزمون فرضیه‌ها و تجزیه و تحلیل اطلاعات، نسبت به جمع بندی مباحث و ارائه پیشنهادات کاربردی اقدام می شود.

۵-۲ فرضیات و نتایج آزمون­ها

هدف اصلی این پژوهش بررسی رابطه بین مکانیسم‌های ‌مناسب‌ حاکمیت ‌شرکتی، مازاد‌ جریان‌ نقد ‌آزاد، اندازه شرکت و قابلیت پیش‌بینی سود در بورس‌ اوراق بهادار تهران، عوامل موثر بر این پارامتر‌ها و در نهایت چگونگی تاثیر این پارامترها بر یکدیگر است. بر همین اساس فرضیه‌های تحقیق تدوین گردید. به منظور بررسی دقیق تاثیر هر یک از عوامل بر متغیر وابسته، هر یک از این مولفه­ها در فرضیه‌ای مستقل به شرح زیر در نظر گرفته شده ومورد آزمون قرار گرفت:
فرضیه اول: بین مازاد جریان نقدی آزاد و پیش‌بینی سود شرکت‌ها رابطه مستقیم و معناداری وجود دارد.
فرضیه دوم: بین مکانیسم­های حاکمیت شرکتی و پیش‌بینی سود شرکت‌ها رابطه معکوس و معناداری وجود دارد.


فرم در حال بارگذاری ...

« منابع کارشناسی ارشد با موضوع مکان یابی بهینه واحدهای ...طرح های پژوهشی دانشگاه ها در مورد اسطوره در شعر ... »
 
مداحی های محرم