۴۵/۰
۸۱/۳
۳۲۰
۰۰/۰
طبق جدول۴-۲۰، با توجه به مقدار t محاسبه شده برای هریک از صفات شخصیت و سطح معناداری به دست آمده می توان نتیجه گرفت که تفاوت بین میانگین نمرات صفات شخصیت بازبودن به تجربه ، مسئولیت پذیری و توافق در بین دانشجویان دختر و پسر از نظر آماری معنی دار است و در صفات روان رنجورخویی و برون گرایی تفاوت بین دو گروه معنی دار نیست.لازم به ذکر است همان طور که در جدول ۴-۲۰نشان داده شد در صفات شخصیت بازبودن به تجربه، مسئولیت پذیری و توافق میانگین نمرات دانشجویان دختر بیشتر از دانشجویان پسر می باشد.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
سئوال سوم : آیا بین دانشجویان دختر و پسر ار نظر ابعاد کمال گرایی تفاوت معنی داری وجود دارد؟
جدول ۴-۲۱ : نتایج آزمون t در مورد مقایسه میانگین نمرات ابعاد کمال گرایی در بین دانشجویان دختر و پسر
ابعاد کمال گرایی
نتایج آزمون لوین در مورد برابری واریانس های دو گروه
نتایج آزمونt استیودنت در مورد مقایسه میانگین های دو گروه دانشجویان دختر و پسر
F
P- value
t
d.f
P- value
کمال گرایی
سازگارانه
۳۱/۰
۵۷/۰
۰۴/۳
۳۲۰
۰۰۳/۰
کمال گرایی
نا سازگارانه
۷۱/۴
۰۳/۰
۷۲/۰
۳۲۰
۴۶/۰
طبق جدول۴-۲۱، با توجه به مقدارt محاسبه شده برای هریک از ابعاد کمال گرایی(سازگارانه و ناسازگارانه) و سطح معناداری به دست آمده می توان نتیجه گرفت که تفاوت بین میانگین نمرات کمال گرایی سازگارانه در بین دانشجویان دختر و پسر از نظر آماری معنی دار است و در متغیر کمال گرایی ناسازگارانه تفاوت بین دو گروه معنی دار نیست. بنابراین، بین دانشجویان دختر و پسر از نظر بعد کمال گرایی سازگارانه ابعاد کمال گرایی تفاوت معنی داری وجود دارد. لازم به ذکر است همان طور که در جدول ۴-۲۱ نشان داده شده است در کمال گرایی سازگارانه میانگین نمرات دانشجویان دختر بیشتر از دانشجویان پسر و در کمال گرایی ناسازگارانه میانگین نمرات دانشجویان پسر بیشتر از دانشجویان دختر می باشد.
سئوال چهارم : آیا بین دانشجویان دختر و پسر ار نظر خودکارآمدی تفاوت معنی داری وجود دارد؟
جدول ۴-۲۲ : نتایج آزمون t در مورد مقایسه میانگین نمرات ابعاد کمال گرایی در بین دانشجویان دختر و پسر
فرم در حال بارگذاری ...