وبلاگ

توضیح وبلاگ من

مقطع کارشناسی ارشد : بررسی پایان نامه های انجام شده درباره بررسی عوامل ...

 
تاریخ: 29-09-00
نویسنده: فاطمه کرمانی

۱

۵/۴

۷۷/۰

۵۱/۱

۵ بار و بیشتر

سابقه بستری

۴۳/۰

۸۹/۵

۴۷/۰

۶۶/۱

۶۴/۰

۵۱/۰

۴-۳ بار

۸۳/۰

۵۶/۲

۳۱/۰

۸۹/۰

۵۴/۰

۰۱/۰-

۲-۱ بار

رفرنس

۰

جدول فوق ضرایب رگرسیونی عوامل پیش بینی کننده حیطه اعتماد به خود در زمینه خود مراقبتی را براساس مدل لوجستیک رگرسیونی به روش LR نشان می دهد؛ براساس اطلاعات این جدول، از عوامل مورد بررسی این مطالعه متغیرهای وضعیت بستری، سابقه کسب آموزش، متوسط درآمد ماهانه، وضعیت عملکرد شناختی، و سابقه بستری از پیش بینی کننده های خطی وضعیت اعتماد به خود در زمینه خود مراقبتی هستند . با توجه به جدول فوق یکی از عوامل پیش بینی کننده موثر بر اعتماد به خود در زمینه خود مراقبتی، وضعیت بستری می باشد به طوریکه شانس اعتماد به خود در بیماران بستری ۳۱/۲ برابر بیشتر از بیماران سرپایی می باشد (OR = 2.31, 95% CI = 1.23 - 4.34) . از دیگر پیش بینی کننده های معنی دار موثر بر حیطه اعتماد به خود در زمینه خود مراقبتی، وجود سابقه کسب آموزش در بیمار می باشد؛ به طوریکه آموزش توسط پرستار نسبت به افراد بدون سابقه کسب آموزش، شانس اعتماد به خود را به طور متوسط ۷۰/۲ برابر افزایش می دهد (OR = 2.70, 95% CI = 1.06 - 6.88)؛ آموزش توسط پزشک نیز شانس اعتماد به خود را به طور متوسط ۹۹/۲ برابر افزایش می دهد (OR = 2.99, 95% CI = 1.36 - 6.58) . عامل معنی دار دیگر سطح درآمد می باشد به طوریکه به ازای یک واحد افزایش درآمد ماهانه (۱۰۰ هزار تومان)، شانس اعتماد به خود به طور متوسط ۱۷/۱ برابر افزایش می یابد (OR = 1.17, 95% CI = 1.06 - 1.30) . عامل دیگر وضعیت عملکرد شناختی می باشد به طوریکه، با یک واحد افزایش در نمره وضعیت عملکرد شناختی شانس اعتماد به خود ۱۳/۱ برابر افزایش پیدا می کند (OR = 1.13, 95% CI = 1.05 - 1.22) . عامل پیش بینی کننده دیگر در مدل نهایی سابقه بستری می باشد به طوریکه، افراد با سابقه ۵ بار و بیشتر نسبت به افراد بدون سابقه بستری ۵/۴ برابر شانس اعتماد به خود بیشتری دارند ( OR = 4.5, 95% CI = 1 - 20.3) .
جدول ۴-۱۷) ضرایب رگرسیونی عوامل پیش بینی کننده خود مراقبتی کل براساس مدل لوجستیک رگرسیونی به روش LR

سطح معنی داری (P)

فاصله اطمینان ۹۵% برای OR

( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

OR

خطای معیار

ضریب بتا

عامل پیش بینی کننده


فرم در حال بارگذاری ...

« دانلود فایل پایان نامه : منابع کارشناسی ارشد در مورد : الگویی برای ...منابع پایان نامه با موضوع استراتژی نظامی برون مرزی پس ... »
 
مداحی های محرم