وبلاگ

توضیح وبلاگ من

دانلود فایل های پایان نامه درباره تعیین تاثیر استراتژی ...

 
تاریخ: 29-09-00
نویسنده: فاطمه کرمانی

۰۱۴/۰

۸۶۳/۰

۰۵/۰

پذیرش H0

با توجه به اینکه سطح معنی داری جدول فوق بیش‌تر از ۰۵/۰ است لذا نمی‌توان ارتباطی معنی‌دار بین تحصیلات و تعلق خاطر یافت. به بیان دیگر ارتباطی معنی‌دار بین تحصیلات و تعلق خاطر کارکنان وجود ندارد.
آیا ارتباطی بین سابقه کار و تعلق خاطر کارکنان وجود دارد؟
برای پاسخ به سوال فوق از آزمون معنی‌داری ضریب همبستگی اسپیرمن استفاده شد. جدول ذیل داده‌های مربوط به تحلیل دو متغیر سابقه کار و تعلق خاطر را در نرم‌افزار مربوطه نشان می‌‌دهد.

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

جدول ۴-۱۷ نتایج آزمون اسپیرمن برای سابقه کار و تعلق خاطر

r محاسبه شده

سطح معنی‌داری

سطح خطا

نتیجه آزمون

۰۹۰/۰

۲۵۷/۰

۰۵/۰

پذیرش H0

با توجه به این جدول و این که ضریب معناداری بزرگ‌تر از ۰۵/۰ است، می‌‌توان گفت که سابقه کار با تعلق خاطر ارتباطی ندارد و افراد مختلف با سوابق مختلف،تعلق خاطر متفاوتی ندارند.
آیا ارتباطی بین درآمد و تعلق خاطر کارکنان وجود دارد؟
برای پاسخ به سوال فوق از آزمون معنی‌داری ضریب همبستگی اسپیرمن استفاده شده است. جدول ذیل داده‌های مربوط به تحلیل دو متغیر درآمد و تعلق خاطر را در نرم‌افزار مربوطه نشان می‌‌دهد.
جدول ۴-۱۸ نتایج آزمون اسپیرمن برای درآمد و تعلق خاطر

r محاسبه شده

سطح معنی‌داری

سطح خطا

نتیجه آزمون

۰۸۱/۰

۳۰۸/۰

۰۵/۰

پذیرش H0

با توجه به جدول فوق می‌‌توان گفت که بین درآمد و تعلق خاطر نیز رابطه‌ی معنی‌داری در سطح اطمینان ۹۵/۰ درصد وجود ندارد. به عبارت دیگر افراد با تحصیلات مختلف تعلق خاطر چندان متفاوتی از خویش نشان نمی‌دهند.
فصل پنجم:
نتیجه گیری و پیشنهادات
۵-۱-مقدمه
در مرحله نتیجه گیری که آخرین مرحله از فرایند هر پژوهش علمی محسوب می‌‌شود پژوهشگر به نتایج علمی قابل استنادی که هدف بنیادین انجام آن پژوهش است دست پیدا می‌‌کند و این امر خود بیانگر اهمیت و ارزش این مرحله می‌‌باشد.حاصل این فصل کسب شناخت بهتر نسبت به مفاهیم استراتژی مدیریت استعداد، تعلق خاطر و ابعاد آن خواهد بود که با ارائه پیشنهادها و معرفی محدودیت‌ها می‌‌تواند به روند تکامل این ابعاد در سازمان سرعت بخشد. در این فصل ابتدا آنچه در این پژوهش انجام شده است،به صورت خلاصه ارائه شده، سپس با استناد به یافته‌های پژوهش به نتیجه گیری پرداخته و بعد از بیان محدودیت‌های موجود بر سر راه این پژوهش، پیشنهادهایی برای عملکرد مدیران شهرداری شهر کرج در اداره کارکنان با استعداد ارائه می‌‌گردد. در نهایت پیشنهادهایی برای پژوهشگران آتی که علاقمند به پژوهش در این زمینه می‌‌باشند، ارائه می‌‌شود.
۵-۲-نتایج کلی پژوهش
در این فصل یک فرضیه اصلی و پنج فرضیه فرعی مطرح شد که در فصل چهارم مورد ارزیابی و آزمون قرار گرفت. در این قسمت نتایج حاصل از این فرضیه‌ها به طور خلاصه بیان می‌‌شود.


فرم در حال بارگذاری ...

« نگاهی به پایان نامه های انجام شده ...راهنمای نگارش مقاله دانشگاهی و تحقیقاتی درباره عوامل موثر بر ... »
 
مداحی های محرم