وبلاگ

توضیح وبلاگ من

فایل پایان نامه با فرمت word : کاربرد مدیریت دانش شخصی توسط اعضای هیأت علمی ...

 
تاریخ: 28-09-00
نویسنده: فاطمه کرمانی

- تسهیل تحقیق و پژوهش چندرشتهای (میان رشتهای)
- اعمال پژوهش و اقدامات پروپوزال (طرح) قبلی
- بهبود خدمات و کارایی داخلی و خارجی
- کاهش هزینه های اجرایی و اداری

جدول ۲-۳ کاربرد و مزایای مدیریت دانش برای فرایند ایجاد برنامه درسی (کیدول، ۲۰۰۰)

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

کاربرد مدیریت دانش

مزایا

- گنجینهای از اقدامات بازبینی برنامه درسی که شامل تحقیقهای انجام شده، معیارهای تأثیرگذاری و کارایی، بهترین شیوه ها و عملکردها، درسهای آموخته شده و غیره.
- گنجینهای از محتوای بخشبندی شده و تنظیم شده برای تسهیل طراحی و ایجاد برنامه درسی میان رشتهای.
- ورودی اطلاعات مرتبط با تدریس و یادگیری با فناوری، از جمله موقعیتهای توسعه دانشگاه، نتایج، درسهای آموخته شده، بهترین شیوه ها، نمای کلی و شرح مختصر فناوری و غیره.
- قطبهای اطلاعات در حوزه هر رشته، از جمله مطالب به روز شده، انتشارات اخیر، تحقیق کاربردی و غیره.
- گنجینهای از تکنیکهای آموزشی و ارزیابی، از جمله بهترین شیوه ها، پیگیری نتایج، موقعیتهای توسعهای دانشگاه و تحقیق و پژوهش.
- گنجینهای از ارزیابیهای آنالیز شده دانشجویان که در هر ترم برای درسهای آموخته شده و بهترین شیوه ها و عملکردها برای کل دانشگاه به روز میشود.
- معبر ورودی برای اعضای هیأت علمی جدید دارای راهنماییهایی برای ایجاد برنامه درسی، کارکردن با اعضای قدیمیتر، ایجاد سبکهای تدریس مؤثر و کارامد، یادآوری بایدها و نبایدها، نظارت بر دانشجویان دکتری و غیره.
- گنجینهای از روابط مشترک برای تعیین نیروهای وظیفه مشاوره طراحی برنامه درسی، سخنرانی مهمان، همراهان، مکانهای مطالعه موردی و غیره.

- افزایش و بهبود کیفیت برنامه درسی و طرحهای برنامها با شناسایی و اعمال نفوذ بهترین شیوه ها و عملکرد و بررسی نتایج.
- افزایش سرعت بازینی و به روز کردن برنامه درسی.
- افزایش اقدامات پیشرفت و توسعه اعضای هیأت علمی ، به ویژه برای اعضای جدید.
- بهبود خدمات اداری و اجرای مرتبط با تدریس و یادگیری به همراه فناوری.
- افزایش تفاهم با بررسی و تلفیق درسهای آموخته شده از تجربیات همکاران، ارزیابیهای دانشجویان ورودی شرکت یا سایر اجزاء.
- طراحی و ایجاد برنامه درسی میان رشتهای که گذشتن از مرزهای گروه های آموزشی را میسر ساخته است.

جدول ۲-۴ کاربرد مزایای مدیریت دانش برای خدمات دانشجویان و فارغ التحصیلان (کیدول، ۲۰۰۰)

کاربرد مدیریت دانش

مزایا

- معبر ورودی برای خدمات دانشجویی، هم برای دانشجویان و هم برای اعضای هیأت علمی و کارکنان مؤسسه، به این منظور که آنها در مشاوره دادن به دانشجویان، از اطلاعات خوبی برخوردار باشند. اطلاعات میتواند شامل روندها و مراحل پذیرش، کمک مالی، ثبت نام، رسیدگی به مدرک، میزان شهریه، فرایند پرداخت، مشاوره و تدریس خصوصی، اقدامات، سلف سرویس غذا خوری و سایر خدمات باشد. این ورودی میتواند برای مدارس مستقل یا گروه های دانشجویی در جهت سفارشی کردن ارائه خدمات، خصوصی سازی شود.
- معبر ورودی برای خدمات تعیین پیشرفت شغلی (بخشی از یک ورودی برای خدمات تعیین پیشرفته شغلی، بخشی از یک ورودی بزرگ برای تمامی اتصالات شرکت) به منظور ایجاد یک مرکز خدماتی تواقفی برای دانشجویان و همچنین برای کادر آموزشی و کارکنان تا از آگاه بودن آنها، اطمینان حاصل شود.
- گنجینهای از خدمات امور دانشجویی برای کادر آموزشی و کارکنان برای اطمینان از اینکه تمامی اجزا، خدمات موجود را درک میکنند و میتوانند مشاوره درستی ارائه دهند.
- معبر ورودی برای فارغ التحصیلان و خدمات گسترده برای به حداقل رساندن اقدامات اضافی؛ گزارشهای مخاطبین، و روابط با تحقیق، برنامه درسی و اقدامات ایجاد شغل.
- معبر ورودی برای اطلاعات پیرامون اجرای کمکی به منظور یکپارچه سازی تلاش ها و اقدامات، رساندن اقدامات اضافی.

- بهبود خدمات برای دانشجویان.
- بهبود قابلیت خدماتی کادر آموزشی و کارکنان.
- بهبود خدمات برای فارغ التحصیلان و سایر اجزای خارجی.
- بهبود تأثیرگذاری و کارایی اقدامات مشاورهای (برای یکپارچه سازی اقدامات مجزا که کادر آموزشی، کارکنان پشتیبانی تحصیلی، کارکنان خدمات دانشجویان و کارکنان امور دانشجویی، آن را به عهده گرفتهاند).

.


فرم در حال بارگذاری ...

« سایت دانلود پایان نامه : تحلیل فقهی و حقوقی قرارداد آتی نفت در بورس انرژیطراحی سازه نگهبان گود برداری به روش ترکیبی میخکوبی و ... »
 
مداحی های محرم