وبلاگ

توضیح وبلاگ من

فایل پایان نامه با فرمت word : ارزیابی نظام مدیریت عملکرد در سطح کارمندان حوزه ستادی ...

 
تاریخ: 29-09-00
نویسنده: فاطمه کرمانی
 

متغیر

 

مقدار t

 

درجه آزادی

 

سطح معناداری

 

تفاوت میانگین

 

فاصله اطمینان ۹۵% برای تفاوت میانگین‌ها

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

 
 

حد پائین

 

حد بالا

 
 

تعیین اهداف ارزیابی عملکرد

 

۹۸/.-

 

۳۳۹

 

۳۳۳/.

 

۹۳۳۳/.-

 

۲۸۵۳/.-

 

۹۸۷/.

 

همانطوری که مشاهده می­ شود فرضیه صفر مبتنی بر نظر کارمندان در مورد تعیین اهداف ارزیابی عملکرد کارمندان مساوی ۳ (میانگین پاسخ به سؤالات ۵ گزینه ای) می­باشد، را می­توان رد کرد؛ یعنی بین پاسخ کارمندان به این بعد از ارزیابی عملکرد تفاوت وجود دارد و با توجه به اینکه کوچکترین مقدار منفی و بزرگترین مقدار مثبت می‌باشند، و با توجه به اینکه سطح معناداری هم بیشتر از ۰۵/. می­باشد؛ تعیین اهداف در نظام ارزیابی عملکرد کارمندان از نظر کارمندان نامطلوب و پایین تر از میانگین است.
۲-۳-۴) آزمون فرضیه دوم
فرضیه دوم پژوهش بدینگونه است که: در نظام ارزیابی عملکرد کارمندان وزارت امور اقتصادی و دارایی، معیارهای ارزیابی به درستی تعیین و به کارمندان تفهیم شده است.
از طریق آزمون تفاوت میانگین یک جامعه در واقع ما این مسئله را مورد آزمون قرار می دهیم که آیا نظر کارمندان در مورد تعیین و تفهیم معیارهای ارزیابی عملکرد در نظام ارزیابی عملکرد بالاتر از متوسط می‌باشد یا خیر؟ اگر بالاتر از متوسط باشد یعنی فرضیه تأیید و اگر پایین تر از حد متوسط باشد یعنی در نظام ارزیابی کارمندان وزارت امور اقتصادی و دارایی، معیارهای ارزیابی بدرستی تعیین و تفهیم نشده است.
نتایج این آزمون در جدول ۷-۴ آمده است.
همانطوری که مشاهده می­ شود فرضیه صفر مبتنی بر نظر کارمندان در مورد تعیین و تفهیم معیارهای ارزیابی عملکرد کارمندان مساوی ۳ (میانگین پاسخ به سؤالات ۵ گزینه ای) می­باشد، را می­توان رد کرد؛ یعنی بین پاسخ کارمندان به این بعد از ارزیابی عملکرد تفاوت وجود دارد و با توجه به اینکه کوچکترین مقدار منفی و بزرگترین مقدار مثبت می‌باشند، و با توجه به اینکه سطح معناداری هم بیشتر از ۰۵/. می­باشد؛ تعیین و تفهیم معیارهای ارزیابی عملکرد در نظام ارزیابی عملکرد کارمندان از نظر کارمندان نامطلوب و پایین تر از میانگین است.
جدول ۷-۴ نتایج تحلیل آزمون t تک نمونه ای تعیین و تفهیم معیارهای ارزیابی عملکرد (ارزش آزمون برابر ۳)

 

متغیر

 

مقدار t

 

درجه آزادی

 

سطح معناداری

 

تفاوت میانگین

 

فاصله اطمینان ۹۵% برای تفاوت میانگین‌ها

 
 

حد پائین

 

حد بالا

 
 

تعیین و تفهیم معیارهای
ارزیابی عملکرد

 

۵۷/.-

 

۳۳۹

 

۲۱۱/.


فرم در حال بارگذاری ...

« طرح های پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه ها در مورد : بررسی تاثیر شیوه ...دانلود مطالب پایان نامه ها در مورد توسعه مدل ریاضی ... »