وبلاگ

توضیح وبلاگ من

دانلود منابع دانشگاهی : پژوهش های انجام شده در رابطه با درک زوجین از ...

 
تاریخ: 29-09-00
نویسنده: فاطمه کرمانی

دانشگاه علوم پزشکی تبریز
دانشکده پرستاری و مامایی تبریز
پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد
( گرایش بهداشت جامعه)
موضوع :
درک زوجین از عملکرد خانواده هنگام و قوع سرطان در یکی از آنها ، تبریز، ۱۳۹۱
استاد راهنما:
شیرین برزنجه عطری
استاد مشاور:
دکتر آزاد رحمانی
پژوهش و نگارش:
لیلا شیخ نژاد
شهریور ماه ۱۳۹۳ شماره پایان نامه: ۶۳۳
دانشکده پرستاری مامایی
گواهی اصالت پایان نامه
اینجانب لیلا شیخ نژاد دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته پرستاری به شماره دانشجویی ۸۹۱۵۱۴۰۳۱۹ گواهی می نمایم که این پایان نامه تحت عنوان
درک زوجین از عملکرد خانواده هنگام و قوع سرطان در یکی از آنها ، تبریز، ۱۳۹۱
به راهنمایی استاد محترم شیرین برزنجه عطری بطور کامل اصل و بدون هرگونه سرقت علمی/ادبی بر اساس تعریف Plagiarism[1] نگارش شده است و تمام یا قسمتی از آن توسط فرد دیگری در پایان نامه یا مراکز علمی دیگر ارائه نشده است. در ضمن اینجانب از مقررات مربوط به عدم رعایت صداقت در ارائه پایان نامه که منجر به مردود شدن و ارجاع به شورای پژوهشی دانشکده می شود، اطلاع کافی دارم.
تاریخ و امضاء دانشجو
بدینوسیلـه اصالت ( ORIGINALITY ) و صحت نتایـج این پـایـان نامـه مورد تأیید اینجـانب شیرین برزنجه عطری استاد راهنما/استاد راهنمای اول می باشد
استاد راهنما/استاد راهنمای اول
تاریخ و امضاء
،
تقدیم به پدر بزرگوار و مادر مهربانم،
آن دو فرشته ای که از خواسته هایشان گذشتند، سختی ها را به جان خریدند
و خود را سپر بلای مشکلات و ناملایمات کردند تا من به جایگاهی که اکنون در آن ایستاده ام برسم.
تقدیم به همسرم، که نشانه لطف الهی در زندگی من است.
سپاس
پایان نامه پیش­رو گذشته از نوشته­ های مولف، حاصل تجربه علمی و مستمر و رهنمود­های اساتید بزرگواری است که نظرات گرانقدرشان امکان نگارش این پایان نامه را فراهم نموده است. بدین وسیله وظیفه خود می­دانم از توصیه­های اثربخش سرکار خانم شیرین برزنجه عطری که زحمت راهنمایی این اثر را بر عهده داشتند تشکر و قدردانی نمایم به علاوه بر خود لازم می­دانم از زحمات استاد فرزانه جناب آقای دکتر آزاد رحمانی که بی­شک بدون توصیه­ های عالمانه و به جای ایشان هیچکدام از مراحل پژوهشی برای محققین امکان پذیر نبود تشکر نمایم .همچنین از سرکار خانم گلچین نهایت تشکر را دارم. از خواهر و برادر عزیزم به جهت همفکری و همراهی ایشان در خلال سالیان تحصیلم، صمیمانه متشکر و سپاسگزارم. در ضمن از همکاری تمامی بیماران شرکت کننده در مطالعه، پرسنل محترم مرکز تحقیقات هماتولوژی و انکولوژی شهید قاضی طباطبایی، همچنین کلیه اعضای هیئت علمی، کارمندان محترم واحد­­های آموزشی و پژوهشی، که در اجرای مطالعه و نگارش پایان نامه مولف را مساعدت کردند سپاس و قدردانی خویش را اعلام می­نمایم. امید است زحمات این بزرگواران و سایر اساتید در تربیت چون منی، چه در نگارش این و چه در آثار و فعالیت­های پیش­رو قدمی باشد هرچند کوچک در پیشبرد حرفه شریف پرستاری.

( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

لیلا شیخ نژاد
فهرست مطالب

عنوان صفحه
چکیده………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱
فصل اول: معرفی پژوهش  
عنوان پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………………………. ۴
زمینه پژوهش (بیان مساله)………………………………………………………………………………………………………………. ۴


فرم در حال بارگذاری ...

« دانلود منابع پایان نامه در رابطه با مطالعه و بررسی تاثیر ...دانلود منابع پژوهشی : بررسی فرسایش حوضه آبریز سد ماکو با مدل ... »