وبلاگ

توضیح وبلاگ من

**معنیدار در سطح ۰۱/۰p <

 
تاریخ: 28-09-00
نویسنده: فاطمه کرمانی

۴-۲-۳-۲.تحلیل داده ها.همان طوری که از نتایج جدول ۴-۷ مشاهده میشود، در مقایسه بینگروهی، با توجه به مقدار P حاصل از آزمون مانوا تفاوت مشاهده شده بین تفاضل میانگین احساس گناه در بین شرکتکنندهها مبتلا و سالم معنیدار است، بنابراین فرضیه فوق را با ۹۹ درصد اطمینان میتوان پذیرفت. به عبارتی دیگر میتوان نتیجه گرفت که بین تفاضل میانگین احساس گناه در بین شرکتکنندهها مبتلا و غیرمبتلا تفاوت معنیداری وجود دارد.

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

۴-۲-۴.فرضیه فرعی چهارم: بین میانگین ساده انگاری هیجان در بین شرکتکنندههای مبتلا و سالم تفاوت معنیداری وجود دارد.
۴-۲-۴-۱..توصیف داده ها.نتایج بررسی تفاوت بینگروهی میانگین ساده انگاری هیجان در بین شرکتکنندههای مبتلا و سالم در نمودار۴-۴ وجدول ۴-۶ نشان داده شده است. میانگین گروه مبتلایان به میگرن درنمره ی ساده انگاری هیجان برابر با۳۸/۸ وانحراف معیار۰۷/۳می باشد، ودرگروه سالم میانگین برابر با ۰۸/۷ وانحراف معیار ۸۹/۲ می باشد. بنابرین میزان طرحواره ساده انگاری هیجان در افراد مبتلا به میگرن بالاتر است.

نمودار۴-۴: تفاوت بینگروهی میانگین ساده انگاری هیجان
جدول ۴-۶: تفاوت بینگروهی میانگین ساده انگاری هیجان در بین شرکتکنندههای مبتلا و سالم

متغیر مبتلا غیرمبتلا Df میانگین مجذورات F Sig.
ساده انگاری هیجان ۰۷/۳±۳۸/۸ ۸۹/۲±۰۸/۷ ۱ ۲۵۰/۴۲ ۷۴۰/۴ *۰۳۲/۰

**معنیدار در سطح ۰۵/۰p <
۴-۲-۴-۲.تحلیل داده ها.همان طوری که از نتایج جدول ۴-۶ مشاهده میشود، در مقایسه بینگروهی، با توجه به مقدار P حاصل از آزمون مانوا تفاوت مشاهده شده بین تفاضل میانگین ساده انگاری هیجان در بین شرکتکنندهها مبتلا و غیرمبتلا معنیدار است، بنابراین فرضیه فوق را با ۹۵ درصد اطمینان میتوان پذیرفت. به عبارتی دیگر میتوان نتیجه گرفت که بین تفاضل میانگین ساده انگاری هیجان در بین شرکتکنندههای مبتلا و سالم تفاوت معنیداری وجود دارد.
۴-۲-۵.فرضیه فرعی پنجم: «بین میانگین فاقد ارزشیابی در بین شرکتکنندههای مبتلا وسالم تفاوت معنیداری وجود دارد.»
۴-۲-۵-۱.توصیف داده ها.نتایج بررسی تفاوت بینگروهی میانگین فاقد ارزشیابی در بین شرکتکنندههای مبتلا و سالم درنمودار۴-۵ و جدول ۴-۷ نشان داده شده است. میانگین گروه مبتلایان به میگرن درنمره ی طرحواره ی فاقد ارزشیابی برابر با۹۴/۶وانحراف معیار برابر۵۹/۲ می باشد. ودرگروه سالم میانگین برابر با ۵۴/۴ وانحراف معیار برابر ۲۱/۲ می باشد. بنابرین میزان طرحواره فاقد ارزشیابی در افراد مبتلا به میگرن بالاتر است.

نمودار۴-۵: تفاوت بینگروهی میانگین فاقد ارزشیابی
جدول ۴-۷: تفاوت بینگروهی میانگین فاقد ارزشیابی در بین شرکتکنندههای مبتلا و سالم

متغیر مبتلا غیرمبتلا Df میانگین مجذورات F Sig.
فاقد ارزشیابی ۵۹/۲±۹۴/۶ ۲۱/۲±۵۴/۴ ۱


فرم در حال بارگذاری ...

« پایان نامه ارشد : راهنمای نگارش مقاله با موضوع تأثیر تغییرات فرآیند زنجیره ...طرح های پژوهشی دانشگاه ها با موضوع بررسی-تاثیر-ا-ستراتژی-تعمیم-نام-تجاری-بر-نگرش-مصرف-کننده-از-محصول-جدید- فایل ۶۶ »