وبلاگ

توضیح وبلاگ من

دانلود مطالب پایان نامه ها در رابطه ...

 
تاریخ: 28-09-00
نویسنده: فاطمه کرمانی

۲۱

۱۷

انبوه سازان

۷

۵

محصولات فلزی

۲۲

۱۵

سیمان

۹

۶

فراورده های نفتی

۲۰

۱۴

سایر

۱۷

۱۳

۱۵۴

۱۱۰

حال با توجه به اطلاعات بدست آمده اقدام به تجزیه و تحلیل اطلاعات می نمائیم.
۸-۳- روش جمع آوری اطلاعات
در این تحقیق به منظور تدوین مبانی و مفاهیم نظری از روش کتابخانه ای و بر اساس اسناد و مدارک مطالعات مربوطه به اطلاعات تاریخی معاملات بورس اوراق بهادار تهران انجام میشود. کلیه داده ها از طریق سایت بورس اوراق بهادار تهران بدست آمد.
۹-۳- کیفیت ابزار اندازه گیری پژوهش
برای سنجش روایی، جدول هایی بر اساس موضوع و اهداف و فرضیات پژوهش تهیه و از روایی محتوایی که با توجه به موضوع و سؤال های پژوهشی به پژوهش مربوط می شود استفاده می شود. جهت روایی و پایایی اسناد و مدارک مورد بررسی از صورت های مالی حسابرسی شده استفاده شده است.

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

در این پژوهش از روایی یا اعتبار محتوایی استفاده می گردد و به منظور دستیا بی به درجه بالایی از اعتبار محتوایی، تعاریف به کار رفته در مدل نظری بر اساس مرور ادبیات موضوع انجام گرفته و همچنین متغیرهای پژوهش نیز با مطالعه پژوهش های قبلی خارجی و زمینه های قبلی مطالعاتی در رشته حسابداری و کتاب های حسابداری انتخاب شده در پژوهش، می تواند از روایی لازم برخوردار باشد.
با توجه با این که تعداد کشورهای مورد بررسی زیاد است و نیز بورس هایی انتخاب شده که اطلاعات آن ها در طول دوره مورد نظر کامل بوده و حسابرسی شده می باشد پایایی یا قابلیت اعتماد پژوهش نیز از درجه بالایی بر خوردار است.
۱۰-۳- روش آماری تجزیه و تحلیل داده ها
در مورد روش تجزیه و تحلیل اطلاعات تجزیه و تحلیل داده ها ی این پژوهش در دو سطح توصیفی واستنباطی صورت می گیرد به عبارت دیگر تجزیه و تحلیل عنوان فرآیندی از روش علمی یکی از پایه های اساسی در روش تحقیق است.به طور کلی تجزیه و تحلیل عبارت از روشی است که از طریق آن فرایند پژوهشی، از انتخاب مسئله تا دسترسی به یک نتیجه هدایت شود.(بایزیدی و همکاران، ۱۳۹۱ : ۱۲۱)
در تجزیه و تحلیل داده ها، سه هدف دنبال می شود، آگاهی نسبت به داده ها، آزمون مناسب بودن داده ها و آزمون فرضیه تحقیق. آگاهی اولیه نسبت به داده ها به مناسب بودن مقیاس ها و معیار های سنجش و وارد کردن داده ها به رایانه اشاره دارد. همچنین در این مرحله، نحوه ارتباط (هم خطی) متغیر های وابسته و مستقل با یکدیگر نیز مورد ارزیابی قرار می گیرند. برای این منظور ماتریس همبستگی های متقابل این تغییر ها باید به دست آورده شود. انجام این فعالیت ها به درک بیشتر داده ها کمک می کند.
۱-۱۰-۳- آزمون t مستقل
آزمون t یک آزمون پارامتری می باشد که در آن آزمون های نمونه های مستقل بر مبنای توزیع، به بررسی تفاوت میان میانگین دو جامعه پرداخته می شود.ازآزمون tزمانی استفاده می شود که یک متغیر را در دو گروه مقایسه کنیم. برای مقایسه سطوح یا میانگین دو نمونه t با مستقل از داده های کمی، اغلب آزمون های نمونه های مستقل[۶۲] مناسب است.


فرم در حال بارگذاری ...

« دانلود فایل پایان نامه : منابع دانشگاهی و تحقیقاتی برای نگارش مقاله : مقایسه عملکرد سازمان تربیت ...منابع کارشناسی ارشد با موضوع بررسی تاثیر برنامه آموزشی مهارت‌های ... »
 
مداحی های محرم