وبلاگ

توضیح وبلاگ من

دانلود فایل پایان نامه با فرمت word : دانلود مطالب در مورد تأثیر کیفیت درک شده و اعتبار ...

 
تاریخ: 28-09-00
نویسنده: فاطمه کرمانی

در جدول ۲-۲ انواع دیدگاه­­های بررسی ارزش ویژه برند آورده شده ­اند (Subramanian, Sriram and Manohar, 2007):
(جدول ۲-۲) تفاوت انواع دیدگاه­­های بررسی ارزش ویژه برند

نام دیدگاه مشخصات دیدگاه
مالی

۱٫ هزینه­بر و زمان­گیر نیستند چون با داخل سازمان سر و کار دارند.
۲٫ کاملاً با انبار داده ­ها و مقادیر کمی و عددی سر و کار دارند.
۳٫ برای ارزیابی مستقیم و کمی ارزش ویژه برند بکار می­روند.

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

۴٫ نظر مشتری در آن ها در نظر گرفته نمی­ شود.
۵٫ از مدل­­های معروف این دسته می­توان به این موارد اشاره کرد: سیمون و سالیوان

بازاریابی،
مصرف ­کننده
۱٫ رابطه دقیق و مستقیمی با مقادیر عددی ارائه نمی­کنند.
۲٫ مدل­­هایی کیفی هستند که شامل ادراک مشتری از برند می­باشند.
۳٫ معمولاً توسط یک ترازنامه مشخص می­شوند.
۴٫ قابلیت انتخاب معیارها در این نوع مدل­ها به صورت ذهنی بالا است.
۵٫ خطا در محاسبات این گونه مدل­ها بالا است.
۶٫ سعی دارند مشخص کنند که چه چیز در ذهن و قلب مشتری است.
۷٫ رفتارهای رقبا و استراتژی­ های فروش را به هیچ وجه در نظر نمی­گیرند.
۸٫ از ­های معروف این دسته می­توان به این موارد اشاره کرد: آکر و کلر
ترکیبی از مدل­­های معروف این دسته می­توان به این موارد اشاره کرد: اینتر برند، ایکویی ترند، وای. اند. ار.

۲-۴-۲- مدل­های اندازه ­گیری ارزش ویژه برند سبز
انواع مدل­های اندازه ­گیری ارزش ویژه برند به­ترتیب از نظر سال، به شرح زیر می­باشند:
۲-۴-۳- مدل آکر
اولین و معروفترین مدل توسط آکر در سال ۱۹۹۱ ارائه ­شده که می­توان گفت یک مدل کاملاً روانشناختی است که ارزش ویژه را از دید مصرف ­کننده مورد سنجش قرار می­دهد و شامل ۵ بعد آگاهی با برند، تداعی برند، کیفیت درک شده، وفاداری به برند و سایر دارایی­­های مالکانه برند که مرتبط با شرکت است مطرح شد که عملاً ۴ بعد اول در آنالیز تجزیه­و­تحلیل ارزش ویژه برند مبتنی بر نظر مصرف ­کننده در نظر گرفته می­ شود که حتی آکر در سایر نظریاتش از همین ۴ عامل استفاده کرده است و پنجمین عامل را به عنوان کانال ارتباطی میان شرکت و دیگر عوامل نه به عنوان یک رابطه مستقیم با مصرف ­کننده مطرح کرده است (ابراهیمی، خیری و یادگاری نیارکی، ۱۳۸۸، ۱۶۴­).
ایجاد ارزش برای مشتری
تفسیر/ پردازش اطلاعات
اطمینان در تصمیم خرید
رضایت مصرف ­کننده
کیفیت درک شده
آگاهی برند
ایجاد ارزش برای سازمان
اثربخشی و کارایی برنامه
بازاریابی
برنامه/ حاشیه سود
گسترش برند


فرم در حال بارگذاری ...

« دانلود مطالب پایان نامه ها در مورد بررسی ...طراحی و شبیه سازی آنتن فرکتالی کوچک شده- ... »
 
مداحی های محرم