وبلاگ

توضیح وبلاگ من

بررسی نقش دانشگاه در شکل گیری هویت دانشجویان سال آخر ...

 
تاریخ: 29-09-00
نویسنده: فاطمه کرمانی

۱٫۲۶

۴۱٫۹

میانگین گویهی « سیاست از آن چیزهایی است که هرگز نمی توانم در مورد آن مطمئن باشم. زیرا مسائل سیاسی به سرعت تغییر می کند. با وجود این برایم مهم است که موضع سیاسی و اعتقادی خود را بشناسم» ۷۸/۳(یعنیدر حد زیاد) با انحراف معیار ۱۸/۱است. ضریب پراکندگی ۲/۳۱درصد به دست آمده که میتوان گفت نمونه در این موردتقریبا نظری همگن(شبیه به هم) داشتهاست.

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

میانگین گویهی « به مسائل سیاسی واقعاً توجهی ندارم.این مسائل مرا چندان به هیجان نمی آورد» ۲۴/۳(یعنی بیشتر ازمتوسط) با انحراف معیار ۲۲/۱است. ضریب پراکندگی ۷/۳۷درصد به دست آمده که میتوان گفت نمونه در این موردتقریبا نظری با همگنی متوسط داشتهاست.
میانگین گویهی « حدس می زنم در مسائل سیاسی بیشتر به پدر و مادرم و با افراد مهم عمل می کنم.در انتخابات و مواردی از این قبیل از آنان پیروی می کنم» ۰۹/۳(یعنی متوسط) با انحراف معیار ۱۶/۱است. ضریب پراکندگی ۵/۳۷درصد به دست آمده که میتوان گفت نمونه در این موردتقریبا نظری با همگنی متوسط داشتهاست.
میانگین گویهی « گروه ها و عقاید سیاسی زیادی وجود دارد و من فعلاً نمی توانم تصمیم بگیرم از کدامیک پیروی کنم مگر اینکه همه انها را بررسی کنم» ۵۴/۳(یعنی در حدزیاد) با انحراف معیار ۱۳/۱است. ضریب پراکندگی ۹/۳۱درصد به دست آمده که میتوان گفت نمونه در این موردتقریبا نظری همگن (شبیه به هم)داشتهاست.
میانگین گویهی « در بارۀ موضوعات سیاسی فکر کرده ام و پی برده ام که فقط می توانم با برخی از عقاید پدر و مادرم موافق باشم» ۴۳/۳(یعنی بیشتر از متوسط) با انحراف معیار ۱۵/۱است. ضریب پراکندگی ۵/۳۳درصد به دست آمده که میتوان گفت نمونه در این موردتقریبا نظری باهمگنی متوسط داشتهاست.
میانگین گویهی « از عقاید سیاسی خود مطمئن نیستم اما در تلاشم تا معلوم سازم که حقیقتاً به چه چیزی می توانم اعتقاد داشته باشم» ۵۰/۳(یعنی بیشتر از متوسط) با انحراف معیار ۱۳/۱است. ضریب پراکندگی ۳/۳۲درصد به دست آمده که میتوان گفت نمونه در این موردتقریبا نظری باهمگنی متوسط داشتهاست.
میانگین گویهی « در فعالیت های سیاسی هرگز به اندازۀ کافی درگیر نبوده ام تا موضع قاطعی در رابطه با برتری یک روش بر دیگری اتخاذ کنم» ۶۵/۳(یعنی در حدزیاد) با انحراف معیار ۰۳/۱است. ضریب پراکندگی ۰۲/۲۸درصد به دست آمده که میتوان گفت نمونه در این موردتقریبا نظری همگن (شبیه به هم)داشتهاست.
میانگین گویهی « والدین من در بارۀ مسائل سیاسی و اخلاقی اصل حدود رعایت پوشش اسلامی و رابطه با کشورهای عربی باورهای خاصی داشته اند و من همیشه نظرات انها را پذیرفته ام» ۰۱/۳(یعنی متوسط) با انحراف معیار ۲۶/۱است. ضریب پراکندگی ۹/۴۱درصد به دست آمده که میتوان گفت نمونه در این موردتقریبا نظری باهمگنی متوسط داشتهاست.

هویت فرهنگی:

جدول۴-۶ : شاخص های توصیفی مولفه هویت فرهنگی

میانگین

انحراف معیار

ضریب پراکندگی

گاهی اوقات به دعوت دیگران در فعالیت های تفریحی شرکت می کنم و خوشم می آید ولی به ندرت خودم برای چنین کاری پیشقدم می شوم.

۳٫۸۳

۱٫۲۱

۳۱٫۶

درحالیکه هنوز یک فعالیت تفریحی را که واقعاً پایبند آن باشم انتخاب نکرده ام. فعالیت های تفریحی مختلف را تجربه می کنم تا ببینم به کدامیک علاقمند می شوم.

۳٫۸۳

۱٫۱۸

۳۰٫۸

یک یا چند فعالیت تفریحی را از میان فعالیت های ممکن انتخاب کرده ام که به صورت منظم اوقات فراغت خود را در انها بگذرانم. و از این انتخاب خود راضی هستم.

۳٫۹۵

۱٫۱۷

۲۹٫۶

گاهی اوقات در فعالیت های مربوط به اوقات فراغت شرکت می کنم اما واقعاً در خودم نیاز به پی گیری منظم یک فعالیت را احساس نمی کنم.

۳٫۴۰

۱٫۱۷

۳۴٫۴


فرم در حال بارگذاری ...

« دانلود پایان نامه با فرمت word : دانلود پایان نامه در رابطه با : عوامل موثر ...راهنمای نگارش مقاله در رابطه با بررسی رابطه بین ساختار سرمایه ... »