وبلاگ

توضیح وبلاگ من

منابع علمی پایان نامه : نگارش پایان نامه درباره :عوامل موثر بر ...

 
تاریخ: 29-09-00
نویسنده: فاطمه کرمانی

مطابق با جدول (۱۵-۴)؛ سطح معنی­داری بین متغیر تعرفه و رضایت مشتری در بازار gsm برابر (۳۰/۴) می­باشد که بزرگتر از مقدار (۹۶/۱) است و نشان­دهنده این است که ارتباط میان تعرفه و رضایت مشتری در سطح اطمینان (۹۵%) معنی­دار است. همچنین ضریب مسیر مابین این دو متغیر برابر (۳۵/۰) است و میزان اثرگذاری متغیر تعرفه بر رضایت را نشان می­دهد. بنابراین فرضیه دوم پژوهش تایید می­ شود. همچنین با مقایسه ضرایب مسیر مشخص است که، کیفیت خدمات از لحاظ میزان تاثیرگذاری بر رضایت مشتریان در رتبه سوم قرار دارد.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

فرضیه سومبین توجه به مشتری و رضایت مشتری در بازار gsm رابطه وجود دارد.
نتایج خروجی معادلات مدل مفهومی برای رابطه بین توجه به مشتری و رضایت مشتری در بازار gsm در زیر داده شده است.
جدول ۱۶-۴٫ خروجی رابطه بین توجه به مشتری و رضایت مشتری

مسیر ضریب مسیر (β) عدد معنی­داری
(t-value)
از متغیر به متغیر
توجه به مشتری رضایت مشتری ۳۲/۰ ۵۸/۳

مطابق با جدول (۱۶-۴)؛ سطح معنی­داری بین متغیر توجه به مشتری و رضایت مشتری در بازار gsm برابر (۵۸/۳) می­باشد که بزرگتر از مقدار (۹۶/۱) است و نشان­دهنده این است که ارتباط میان توجه به مشتری و رضایت مشتری در سطح اطمینان (۹۵%) معنی­دار است. همچنین ضریب مسیر مابین این دو متغیر برابر (۳۲/۰) است و میزان اثرگذاری متغیر توجه به مشتری بر رضایت را نشان می­دهد. بنابراین فرضیه سوم پژوهش تایید می­ شود. همچنین با مقایسه ضرایب مسیر مشخص است که، توجه به مشتری از لحاظ میزان تاثیرگذاری بر رضایت مشتریان در رتبه چهارم قرار دارد.
فرضیه چهارم: بین تصویر ذهنی از شرکت و رضایت مشتری در بازار gsm رابطه وجود دارد.
نتایج خروجی معادلات مدل مفهومی برای رابطه بین تصویر ذهنی از شرکت و رضایت مشتری در بازار gsm در زیر داده شده است.
جدول ۱۷-۴٫ خروجی رابطه بین تصویر ذهنی از شرکت و رضایت مشتری

مسیر ضریب مسیر (β) عدد معنی­داری
(t-value)
از متغیر به متغیر
تصویر ذهنی از شرکت رضایت مشتری ۴۶/۰ ۱۸/۶


فرم در حال بارگذاری ...

« پژوهش های پیشین درباره عوامل موثر بر رضایت گردشگران ...بررسی تاثیر دورکاری بر عملکرد سازمانی با توجه به ... »