وبلاگ

توضیح وبلاگ من

منابع دانشگاهی و تحقیقاتی برای نگارش مقاله : نقش ارزیابی عملکرد ...

 
تاریخ: 29-09-00
نویسنده: فاطمه کرمانی

عوامل کلیدی کلاس جهانی در فضای تجارت جهانی ایجاد صرفه جویی در هزینه ، پاسخگویی به موقع ، ارائه خدمات متفاوت به مشتری و مدیریت منابع است و تنها تولید کنندگان در کلاس جهانی و با مدیریت کلاس جهانی میتوانند محصولاتی با مزیت رقابتی مناسب ایجاد کنند

۵

مدلی برای پیاده سازی تولید در کلاس جهانی

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

۲۰۱۲

مورینو ودیگران

طراحی مدلی نوآورانه مبتنی بر بهبود مستمر که منجر به حذف و کاهش اتلاف و هزینه های تولید از طریق درگیر نمودن سایر واحدها و سطوح سازمان

۶

بررسی شاخصهای اساسی برای پیاده سازی موفق تولید در کلاس جهانی با استفاده ازدو مدل ISM وIRP

۲۰۱۲

هلیم و دیگران

مدل IRP به علت داشتن یک گام بیشتر نسبت به مدل ISM و در نظر گرفتن روابط بین عوامل حیاطی موفقیت و شاخص های عملکردی قابل اندازه گیری ،از قدرت بیشتری در تجزیه و تحلیل اطلاعات برخوردار است .

۲-۴- مدل مفهومی تحقیق
با توجه به مبانی نظری موضوع و مروری بر مقالات ، کتابها و منابع مختلف دیگر ، مولفه هایی همچون کاهش زمان عرضه محصول به بازار ، تامین انتظارات مشتری ، کاهش هزینه ها ، کاهش زمان انتظار مشتری و ایجاد خلاقیت و نوآوری ، به عنوان مولفه های کلیدی در سازمانهای کلاس جهانی در نظر گرفته شده و مدل مفهومی پیشنهادی که برای این تحقیق طراحی گردیده است در نمودار (۲-۱۳) نشان داده شده است .
مولفه های کلیدی سازمانهای کلاس جهانی
کاهش زمان انتظار مشتری
کاهش هزینه ها
تامین انتظارات مشتری
سازمانهای کلاس جهانی
ارزیابی عملکرد
کاهش زمان رسیدن محصول به بازار
ایجاد خلاقیت و نوآوری
نمودار ۲-۱۳- مدل مفهومی تحقیق
بنابراین ، با توجه به مدل مفهومی تحقیق ، دراین تحقیق با جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیه های تحقیق به بررسی مسئله زیر پرداخته خواهد شد :
ارزیابی عملکرد در دستیابی به کلاس جهانی سازمانها چه نقشی را ایفا می کند؟
۲-۵- آشنایی با جامعه مورد تحقیق ( شرکت سیمان نهاوند)
۲-۵-۱- تاریخچه شرکت سیمان نهاوند
شرکت سیمان نهاوند در پی دریافت مجوز تأسیس در فروردین ۱۳۸۲ از سازمان صنایع و معادن استان همدان به تاریخ ۰۵/۰۶/۱۳۸۵ در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید و مطالعات اولیه جهت تعیین محل احداث کارخانه، انتخاب تکنولوژی، مذاکره با سازندگان خارجی، خرید اراضی کارخانه و انتخاب معدن آغاز شد.
فعالیتهای اجرایی سایت عملاً با حضور پیمانکار ساختمانی از اردیبهشت ۱۳۸۵ آغاز و تا پایان دوره مالی ۱۳۸۹ به ۹۶/۲۴ درصد پیشرفت فیزیکی دست یافته است. طی سال ۱۳۸۹ بدلیل مشکلات شدید مالی و عدم همکاری بانکها، که باعث تأخیر در اجرا و اتمام پروژه گردید؛ با تلاش شبانه‌روزی پرسنل و پشتیبانی سرمایه‌گذاران و اعضاء محترم هیأت مدیره، شرکت توانست در مهرماه به تولید کلینکر دست یابد و در تاریخ ۱۴/۰۱/۱۳۹۰ خط یک آسیاب سیمان راه‌اندازی گردید. خط دو آسیاب سیمان نیز در تاریخ ۱۶/۵/۱۳۹۰ شروع بکار نمود و نهایتاً در مهرماه ۱۳۹۰ کارخانه سیمان نهاوند توسط جناب آقای رحیمی، معاون اول رئیس جمهور وقت رسماً افتتاح گردید. نمودار (۲-۱۴) بطور مختصر مشخصات شرکت سیمان نهاوند را نشان می دهد .
انواع محصولات :
تیپ ۴۲۵-۱
تیپ ۲
تیپ ۵
مبلغ سرمایه گذاری :
در بدو تاسیس : ۱۰ میلیون ریال
آخرین مرحله افزایش سرمایه :
۶۰۰،۰۰۰ میلیون ریال
ترکیب سهامداران :
شرکت سیمان هگمتان ۵۱٫۳%
گروه اقتصادی مهرگان ۴۸٫۲%
شرکت سیمان تهران ۵٫ %
شرکت سیمان نهاوند
ظرفیت تولید :


فرم در حال بارگذاری ...

« سایت دانلود پایان نامه: نگارش پایان نامه در رابطه با بررسی ارتباط بین مدیریت ...مقالات و پایان نامه ها درباره زندگی سیاسی احمد ... »
 
مداحی های محرم