وبلاگ

توضیح وبلاگ من

طرح های پژوهشی دانشگاه ها با موضوع بررسی-تاثیر-ا-ستراتژی-تعمیم-نام-تجاری-بر-نگرش-مصرف-کننده-از-محصول-جدید- فایل ۶۶

 
تاریخ: 28-09-00
نویسنده: فاطمه کرمانی
 

۰٫۹

 

۰٫۸

 

۰٫۷

 

۰٫۶

 

۰٫۵

 

۰٫۴

 

.۰۳

 

۰٫۲

 

۰٫۱

 

اهمیت
وضعیت

 
 
 

نگرش نسبت به کیفیت

 
 

نگرش نسبت به خرید

 
 
 
 
 
 

مناسب

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

نامناسب

 

نمایشگر۴۹-۴- ماتریس مقایسه وضعیت موجود و اهمیت مربوط به متغیر نگرش مصرف کننده
همانطور که در نمایشگر۴۹-۴ ملاحظه می گردد وضعیت موجود همه عاملهای نگرش مصرف کننده مطلوب است. عامل نگرش نسبت به خرید در ناحیه ۰٫۶ و نگرش نسبت به کیفیت در ناحیه ۰٫۸ واقع شده است.
فصل پنچم
نتیجه گیری و ارائه پیشنهادات
۱-۵-مقدمه
در این فصل بر اساس مسایل مطرح شده در بخش تجزیه و تحلیل داده های تحقیق و بحثهای مر تبط با مفاهیم و دسته های مفهومی، نتیجه گیر ی نهایی بر اساس فرضیات تحقیق انجام خواهد گرفت، همچنین راهکار هایی بر اساس یافته های تحقیق برای بهبود شرایط موجود ارائه می گردد. همانگونه که در فصل اول تحقیق بیان نمودیم هدف اصلی از اجرای این تحقیق بررسی رابطه بین کیفیت و تناسب ادراک شده با نگرش مصرف کننده در بین مصرف کنندگان محصولات چیکا در شهر تهران می باشد. داده ها و اطلاعات مورد نیاز از طریق پرسشنامه جمع آوری شده و سپس با تکنیک آمار توصیفی و استنباطی و معادلات ساختاری اقدام به تجزیه و تحلیل آنها نمودیم. مدل تحقیق مبتنی بر ادبیات موضوع و تحلیل نظری است که در فصل دوم گزارش گردیده است. مهمترین مولفه های مدل تحقیق شامل دو متغیر اصلی تناسب و کیفیت ادراک شده به عنوان متغیرهای مستقل و نگرش مصرف کننده به عنوان متغیر وابسته است، همچنین ابعاد هریک از این متغیرها شامل مواردی است که تماما مبنای نظری دارند. همانطور که گفته شد، جامعه آماری این تحقیق مصرف کنندگان محصولات چیکا در شهر تهران می باشد که با روش نمونه گیری خوشه ای ۳۶۷ نفر به عنوان نمونه جهت مطالعه انتخاب گردید. پس از گردآوری پرسشنامه ها و ورود اطلاعات، تعداد ۳۵۴ پرسشنامه قابل قبول بوده و تحلیل داده ها با این تعداد پرسشنامه انجام شده. تحلیل های انجام شده در دو بخش تحلیل توصیفی و تحلیل استنباطی انجام شد. در تحلیل توصیفی، فراوانی و درصد فراوانی متغیرهای جمعیت شناسی بررسی گردید و در بخش تحلیل استنباطی، تحلیل میانگین، تحلیل عاملی و تحلیل معادلات ساختاری صورت گرفته است. تحلیل وضعیت موجود سوالات و مولفه های متغیرهای تحقیق نشان داد که همه سوالات و شاخصها، میانگینی بالاتر از ارزش آزمون داشته و از این حیث می توان گفت که شاخصها و گویه های بررسی شده در این تحقیق از نظر گروه نمونه بالاتر از میانگین بوده و در وضعیت مناسبی هستند.

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

در ادامه ضمن بررسی تحلیل های انجام شده بر روی داده ها و باتوجه به فرضیات تحقیق،‌ نتایج این تحقیق ارائه می شود.
۲-۵-بررسی نتایج تحلیل استنباطی داده ها
در این تحقیق علاوه بر تحلیل فرضیات تحقیق، تحلیل های دیگری اعم از بررسی رابطه بین متغیرهای جمعیت شناختی با نگرش مصرف کننده، مقایسه وضعیت موجود شاخصها و اولویت بندی برخی از شاخصها انجام گردید که در ادامه نتایج مورد نظرارائه می گردد.
تحلیل آزمون t نمونه های مستقل برای بررسی تاثیر جنسیت بر نگرش مصرف کننده انجام شد و ضمن مقایسه میانگین دو گروه مستقل ( زن و مرد) مشخص شد که تفاوتی بین میانگین این دو نمونه وجود ندارد بنابراین تاثیر جنسیت بر نگرش مصرف کننده رد می شود.


فرم در حال بارگذاری ...

« **معنیدار در سطح ۰۱/۰p <مطالب با موضوع : ارائه روشی نوین برای مدیریت ... »