وبلاگ

توضیح وبلاگ من

شناسایی عوامل موثر بر شیفتگی به برند (مورد ...

 
تاریخ: 29-09-00
نویسنده: فاطمه کرمانی

تعهد مستمر (۲۶)
تکرار خرید در آینده (۲۷)

(Batra et al, 2012)

۲۸ و ۲۹

اندوه ناشی از احتمال جدایی از برند

نگرانی از عدم دسترسی (۲۸)
اضطراب جدایی (۲۹)

(Batra et al, 2012)

۳۰ تا ۳۲

نگرش کلی

مقایسه با محصول ایده‌آل (۳۰)
پاسخگویی به انتظارات (۳۱)
حس دوست‌داشتن (۳۲)

(Batra et al, 2012)

۳۳و ۳۴

اعتماد/اطمینان

اعتماد (۳۳)
اطمینان (۳۴)

(Batra et al, 2012)

۳۵ تا ۳۸

حس تعلق به جامعه برند

حس خویشاوندی با سایر دوستداران برند (۳۵ تا ۳۷)
تعلق داشتن به یک گروه خاص (۳۸)

(Bergkvist&Bech-Larsen, 2010)

۳۹ تا ۴۳

شیفتگی به برند

وفاداری به برند (۳۹و۴۰)
دفاع از برند (۴۱)
تبلیغات توصیه‌ای مثبت (۴۲)
حس شیفتگی (۴۳)

(Bergkvist&Bech-Larsen, 2010)
(Batra et al,2012)

۶-۳- روش‌های تحلیل داده‌ها و آزمون فرضیات
قبل از این که اقدام به تجزیه‌و‌تحلیل داده‌ها کنیم، اقدام به بررسی و سنجش پایایی پرسشنامه طراحی ‌شده کردیم. برای این منظور یک نمونه ابتدایی ۳۰تایی پرسشنامه جمع‌ آوری شد. آلفای کرونباخ حاصل از این نمونه بیانگر پایایی مناسب پرسشنامه طراحی ‌شده می‌باشد. سپس بعد از جمع‌ آوری ۳۸۴ عدد پرسشنامه، اقدام به تحلیل‌داده‌ها کردیم. برای تجزیه‌وتحلیل داده‌ها، ابتدا از آزمون کولموگروف اسمیرنوف برای بررسی نرمال‌بودن داده‌ها استفاده شد. پس از اثبات نرمال‌بودن داده‌ها، اقدام به تحلیل عاملی تاییدی برای سنجش برازش مدل کردیم. در نهایت نیز برای آزمون فرضیات مد نظر از مدل معادلات ساختاری استفاده کردیم. در این قسمت از نرم افزارهای SPSS،۸٫۷۲Lisrel و PLS نسخه ۲ تحت ویندوزاستفاده شده است.

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

فصل چهارم – تحلیل داده‌های تحقیق
۱-۴- مقدمه
پژوهشگر پس از این که روش تحقیق خود را مشخص کرد و با بهره گرفتن از ابزارهای مناسب، داده‌های مورد نیاز را برای آزمون فرضیه‌های خود جمع آوری کرد، اکنون نوبت آن است که با بهره‌گیری از تکنیک‌های آماری مناسبی که با روش تحقیق، نوع متغیرها و غیره هماهنگی دارد نتایج پژوهش خود را تجزیه و تحلیل نماید. هدایت هر فرایند تحقیق در هر یک از شاخه های علوم جهت رسیدن به یکسری نتایج و یافته‌های پژوهشی جهت کاربست در زندگی بشری است به واقع یافته‌ها برونداد فرایند تحقیق هستند و موجودیت تحقیق را توجیه و اثبات می‌کنند. یافته‌های هر پژوهش شامل یکسری توضیحات درباره وضعیت موجود و برخی استنباط‌ها بر اساس تفاوت‌ها و رابطه‌هاست. لذا در این فصل با توجه به داده‌های گردآوری شده، به بررسی سؤالات تحقیق پرداخته، درصدد دستیابی به اهداف تحقیق می‌باشیم. در نهایت نیز، از آنجا که هر تحقیق، می‌تواند به یافته‌هایی دست یابد که جزء اهداف آن نبوده،‌ ولی می‌تواند محقق یا سایر پژوهشگران را برای تحقیقات آتی و یا دلایل احتمالی بروز وقایع و پدیده‌ها، یاری کند، به بررسی سایر یافته‌های تحقیق می‌پردازیم. نرم افزار های مورد استفاده جهت تجزیه‌وتحلیل داده‌ها بسته نرم افزاری SPSS نسخه ۱۹ و بسته نرم افزاری LISREL نسخه ۷۲/۸ و SMARTPLS نسخه ۲ تحت ویندوز می‌باشند.
۲-۴- بررسی ویژگی‌های دموگرافیک پاسخ‌دهندگان


فرم در حال بارگذاری ...

منابع دانشگاهی و تحقیقاتی برای نگارش مقاله شبیه‌سازی کمی و ... »