وبلاگ

توضیح وبلاگ من

رتبه بندی عوامل موثربر اعتماد مشتریان به خدمات ...

 
تاریخ: 29-09-00
نویسنده: فاطمه کرمانی

سازمانها که به نحوه ایجاد ارتباطات همراه با اعتماد پی برده اند به کارهای متداول معینی دست می زنند.
بعضی از این اعمال عبارتنداز:
۱-رک و راست عمل کردن:
رک و راست بودن به اعتماد و اطمینان منجر می شود. بنابراین، مردم را بی اطلاع نگذارید.

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

اطمینان بیابید که خط مشی هایی که بران اساس تصمیم گیری می کنند اشکار وصریح است. دلیل تصمیم گیریها را توضیح دهید.درمورد مشکلات رودربایستی به خرج ندهید و اطلاعات مربوط را به طور کامل رو کنید.
۲-احساسات خود را بازگو کردن:
سازمانهایی که فقط وفقط ناقل حقایق مسلم باشند به همان اندازه خشک و سرد قلمداد می شوند. اگر احساسات خود را با دیگران درمیان بگذارید دیگران شما را آن گونه که واقعاً هستید ودر مقام یک انسان شمارا خواهند دید خواهند شناخت و برایتان احترام بیشتری قایل خواهند شد.
۳-حقیقت را گفتن:
اگر صداقت جهت اعتماد اهمیت دارد پس شما را باید آدمی حقیقت گو بدانند. مردم معمولا دردانستن چیزی که حاضربه شنیدنش نبوده اند پیش از اطلاع یافتن ازانکه مدیرشان به انهادروغ گفته است تسامح به خرج می دهند.
۴-ثبات داشتن:
مردم طالب پیش بینی پذیری اند . عدم اعتماد ازان ناشی می شود که ندانیم انتظار چه چیزی راداریم . وقتی هدف اصلی خود را دانستید از خود چنان ثباتی خواهید داد که اعتماد به بار خواهد اورد.
۵-وفای به عهد :
لازمه اعتماد ان است که مردم باور داشته باشند که شما قابل اتکا هستید .از این رو لازم است که به تعهدات و گفته های خود وفا کنید.به قولی که داده میشود باید عمل شود.
۶-رازداری:
ما به افرادی که محتاط هستند اعتمادداریم و می توانیم به انها اتکا کنیم .بنابراین اگر افراد با گفتن رازی خودرا اسیب پدیر سازند باید مطمئن باشند که شما ان را با دیگران درمیان نمی گذارند ویا به این این راز خیانت نمی کنید.اگر مردم شما را آدمی بدانند که راز های محرمانه آنهارا فاش می کنید ویا نمی توان به شما تکیه کرد در آن حال ،شما را قابل اعتماد نخواهند دانست.
۷-ابرازشایستگی:
باابزارشایستگی فنی وتوانایی حرفه ای تحسین واحترام دیگران را بر انگیزید .به ایجادارتباط ،مذاکره ودیگر مهارت های میان افراد و آشکارساختن آنهاتوجه خاص مبذول دارید.(Robbins, 2003:148)

۲-۱-۶ ارزشهای سازمانی بانک ملت

عوامل اعتماد دراین تحقیق براساس ارزشهای سازمانی بانک ملت بیان شده است.(پژوهش مضمون استراتژیک هویت جدید بانک ملت،۱۳۸۷)
این ارزشها شامل موارد زیر است:
۱-ارزش شماره ۱:تلاش جمعی
۲-ارزش شماره ۲:خدمت مشتاقانه
۳-ارزش شماره ۳:نوآوری
۴-ارزش شماره ۴: ارزش آفرینی
۵-ارزش شماره ۵:سرآمدی
۶-ارزش شماره ۶:تعهد
۷- ارزش شماره۷: اعتماد مشتریان
۸-ارزش شماره ۸:وفاداری مشتریان
۹-ارزش شماره ۹:سهولت وسادگی
۱۰-ارزش شماره ۱۰:صمیمیت
۱۱- ارزش شماره ۱۱:مسولیت پذیری
ارزش شماره ۷ :اعتمادمشتریان(ایجاد اتکا واستناد به خدمات بانک در نزد مشتریان)

  شاخص ها   مصادیق رفتاری
۱ خوش قولی ۱ ارائه خدمات بانکی درزمان مناسب
۲ شفافیت


فرم در حال بارگذاری ...

« دانلود فایل های پایان نامه درباره بررسی پدیده دوپایایی نوری در ...دانلود پروژه های پژوهشی با موضوع اثر جیره ... »