وبلاگ

توضیح وبلاگ من

مقطع کارشناسی ارشد : منابع کارشناسی ارشد با موضوع بکارگیری مدلE-S-QUAL وANP در ارزیابی ...

 
تاریخ: 28-09-00
نویسنده: فاطمه کرمانی
 

خانه‌دار

 

۳۷

 

۹٫۵

 
 

سایر مشاغل

 

۴۴

 

۱۱٫۰

 

همانطوری که از نمودار ۵ مشاهده می­ شود از مجموع ۳۹۰ نفر جامعه اماری پژوهش حاضر۱۲۸ نفر کارمند(۳۲٫۸٪)، ۱۰۱ نفر شغل آزاد(۲۵٫۹٪)، ۸۰ نفر دانشجو(۲۰٫۸٪)، ۳۷ نفر خانه دار(۹٫۵٪) و ۴۴نفر دارای شغل­های دیگر(۱۱٫۰٪) می­باشند. بنابراین بیش­ترین درصد از افراد مورد مطالعه را کارمندان و کمترین درصد را افراد خانه دار به خود اختصاص داده­اند.

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

نمودار۵: نمودار توزیع شغلی پاسخ ­دهندگان

  • فراوانی کارت عابر بانک مورد استفاده :

نمودار۶ نشان می­دهد که از میان مجموع ۳۹۰ نفر پاسخ دهنده ۷۰ نفر از کارت­های بانک ملی، ۵۶ نفر بانک تجارت، ۱۵۳ نفر بانک ملت، ۵۷ نفر بانک صادرات، ۱۶ نفر بانک­های خصوصی و ۳۸ نفر از سایر موسسات استفاده کرده ­اند. بنابراین بیشتر افراد جامعه آماری بررسی شده از کارت­های بانک ملت استفاده کرده ­اند.
نمودار۶: نمودار توزیعی کارت عابر بانک مورد استفاده

  • سیستم بانکداری الکترونیک مورد استفاده:

در این پژوهش سوالی از پاسخ­گویان مطرح شد با عنوان؛ بیشتراز کدام خدمات بانکداری نوین استفاده می­کنید:
در این سوال، دستگاه خودپرداز، موبایل بانک، دستگاه­های پایانه فروش و اینترنت بانک به عنوان مولفه­های استفاده از بانکداری الکترونیک در نظر گرفته شده است. نمودار ۷ بیان کننده این مطلب است که ۲۵۰ نفر از مجموع ۳۹۰ نفر جامعه آماری از دستگاه خود پرداز به عنوان پرکاربردترین ابزار بانکداری الکترونیک جهت استفاده خود یاد کردند، پس از آن به ترتتب، ۸۱ نفر دستگاه­های پایانه فروش،۳۱ نفر از اینترنت بانک و ۲۸ نفر موبایل بانک را به عنوان گزینه­ های استفاده یاد کردند.
نمودار۷: فراوانی و درصد استفاده از سیستم بانکداری الکترونیک

  • میزان تراکنش:

اطلاعات نمودار۸ نشان می­دهد که ۸۲ نفر از افراد مورد مطالعه در جامعه آماری تراکنشی کمتر از ۱میلیون ریال در ماه، ۱۱۴ نفر بین ۱میلیون تا ۵ میلیون ریال در ماه، ۱۱۹ نفر بین ۶ تا ۹ میلیون ریال در ماه و ۷۵ نفر بیش از ۱۰ میلیون ریال در ماه داشته اند. لذا بیش­ترین افراد مورد مطالعه دارای تراکنشی بین ۶ تا ۹ میلیون ریال در ماه داشته اند.
نمودار۸: میزان تراکنش ماهانه کاربران

  • میزان تاثیر شایعات:
 

جدول ۴-۲: میزان تاثیر شایعات

 
 

مولفه

 

فراوانی

 

درصد

 
 

میزان تاثیر شایعات


فرم در حال بارگذاری ...

« مطالب در رابطه با : بررسی ارتباط بین رضایت شغلی ...دانلود مطالب پایان نامه ها با موضوع بررسی ارتباط ویژگیهای فردی ... »