وبلاگ

توضیح وبلاگ من

دانلود مطالب پژوهشی در رابطه با سازوکار بازاریابی و فروش مواد ...

 
تاریخ: 29-09-00
نویسنده: فاطمه کرمانی

شکل۱ ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۸۴
شکل۲ ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۸۷
شکل۳ ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۸۷
شکل۴ ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۹۰
شکل۵ ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۹۲
شکل۶ ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۹۲
شکل۷ ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۹۷
شکل۸ ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۹۹
شکل۹ ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۹
شکل۱۰ ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۰۱
شکل۱۱ ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۰۲
شکل۱۲ ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۰۲
شکل۱۳ ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۰۳
شکل۱۴ ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۰۴
شکل۱۵ ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۰۶
شکل۱۶ ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۰۶
شکل۱۷ ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۰
شکل۱۸ ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۵
شکل۱۹ ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۶
شکل۲۰ ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۸
شکل۲۱ ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۲۱
شکل۲۲ ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۲۵
شکل۲۳ ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۳۰
شکل۲۴ ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۳۱
فصل پنجم
شکل۱ ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۳۴
شکل۲ ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۵۵
شکل۳ ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۵۹
شکل۴ ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۶۱
شکل۵ ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۶۱
شکل۶ ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۶۳
شکل۷ ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۷۱
شکل۸ ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۷۱
شکل۹ ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۷۳
شکل۱۰ ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۷۳
شکل۱۱ ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۷۴
شکل۱۲ ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۸۲
شکل۱۳ ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۸۳
فصل اول
مقدمه
۱-۱- مقدمه
مسلما برای دانشمندان گاهی اوقات به نظر می رسد آشنا شدن با بازاریابی کاری بسیار مشکل باشد.از اینرو در آغاز این پایان نامه یک سری اسباب کار اصلی و لغاتی که دایر بر رسیدن سریعتر به این زمینه را باشد آورده ایم.

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

دانشمندان معمولا مشکلات مخصوصی با بازاریابی دارند زیرا اغلب آنها به محصولاتشان عشق وعلاقه دارند و نمی فهمند که دیگران خیلی در مورد علاقه آنها مشتاق نیستند .البته این مشکل مشتری است که در نگاه اول ارزش یک محصول را نمی فهمند ولی به هرحال وقت تلف کردن است که سعی کنیم مردم را متقاعد کنیم وقتی خیلی از مسائل پرت هستند.ممکن است خیلی وقت ها حق با دانشمند باشد اگر چه ممکن است یک محصولی اختراع شده باشد و سالها دریک کشو مانده باشد و بعد از سالها آن محصول مورد علاقه و استفاده ویا برای حل یک مسئله مورد استفاده باشد]۱[.
پس جای امیدواری است که شاید چیزی را که می سازند بعدا مورد استفاده قرار گیرد.گاهی اوقات دانشمندان خیلی به محصول خود مطمئن هستند که بدون در نظر گرفتن علایق مردم به صورت مخفیانه کار می کنند.مانند پلی کربنات که برای دیسک های فشرده به کار میرود هم همینطور بدست آمده است.آقای گور که کارمند قبلی دوپوند بوده است یک فیلم نازک از پلی تترا پلی اتیلن قطع شده را فاسد کرده بعد از آن یک تعداد حفره های خیلی ریزی روی آن ایجاد شدبعد گور یک کاربردی برای این مواد فاسد شده پیشنهاد کرد در واقع برای پیشرفت یک نوع جدیدی از مواد نیمه تراوا برای کمپانی استفاده کرد گور محصولات خود را به دوپوند ارائه کرد .کمپانی دوپوند قبلا درتولید محصولات جدید مثل تفلون و کبلار (نوعی الیاف مخصوص لباس های ضد گلوله) موفق بوده است اما این بار استقبالی از ماده گور نمیکند پس گور کمپانی خود را تاسیس کرد که الان در دنیا بسیار مشهور است. وی محصولات خود را در صنعت نساجی با عنوان گورتکس با پایه ی فلوئورکربن را ارائه می کند]۲[.
دانشمندان در زمینه ی کار خود هنرمندند و اهمیتی نمی دهند که نتیجه ی کار خودشان چه می شود به امید روزیکه اهمیت علم ودانش در جهان بالا رود و کمیته نوبل به خاطر همه سختی هایی که کشیده اند به آنها پاداش دهد پس همیشه دلگرمند.
به هر حال جدای از تحقیقات اساسی( که قطعا و بدون شک خیلی ضروری و مهم است ) پیشرفت و اختراع بی فایده اند وقتی نتوانند بازاریابی کنند و محصولات را به فروش برسانند پس باید محصولات را در موزه نگه دارندو تحقیقات اساسی زمانی مهم است وقتی بتوانیم محصول را به فروش برسانیم تا منفعت و پولی را برگرداند تا کمک خرج دوباره تولید و تحقیقات باشد.
ما به وظیفه اصلی بازاریابی که همان پیدا کردن بازار است دست پیدا کرده ایم ( ما نمی گوییم که بازاریابی فقط یعنی فروش محصول) بلکه به صورت ساده بازاریابی یعنی ترکیب منطقی از اعمال زیر:
۱)جذب کردن و جلب توجه مشتری
۲)جذاب کردن محصول


فرم در حال بارگذاری ...

« دانلود منابع دانشگاهی : بررسی خاصیت تحمل پذیری خطای الگوریتم های مسیریابی ...مقطع کارشناسی ارشد : دانلود فایل های پایان نامه با موضوع اندازه گیری ... »
 
مداحی های محرم