وبلاگ

توضیح وبلاگ من

پایان نامه ارشد : مقایسه روش ‌های پیش‌بینی و تعیین هیدروگراف سیلاب با ...

 
تاریخ: 29-09-00
نویسنده: فاطمه کرمانی

 دانشجوی محترم
بنام خداوند جان و خرد
ضمن تبریک رسیدن به مرحله انجام پروژه مربوطه به تحصیلات تکمیلی خود ، به اطلاع می رساند فرم حاضر باید بدون تغییر تکمیل وتحویل شود. فرم بگونه ای طراحی شده است که امکان تایپ وعلامت گذاری به هر میزانی که لازم است را دارد.
درابتدا خواهشمندیم موارد ذیل رادرنظر بگیرید:
فرم پروپوزال باید با نظارت مستقیم استاد راهنما پر شود.
شما فقط ۶ ماه پس از زمانی که پروپوزال از گروه به معاونت پژوهشی ارسال وتایید شود امکان دفاع خواهید داشت.
دانشجویان دوره کارشناسی ارشد می توانند یک استاد راهنما وحداکثر دو استاد مشاورانتخاب نمایند.
در صورتی که اساتید راهنما ومشاور مدعو باشند، لازم است سوابق تحصیلی ، آموزشی وپژوهشی کامل ایشان ( رزومه کامل ) شامل فهرست پایان نامه های کارشناسی ارشد ورساله های دکتری دفاع شده ویا در حال انجام که اساتید مدعو،راهنمایی ویا مشاوره آنرا بر عهده داشته اند، به همراه مدارک مربوطه وهمچنین آخرین حکم کارگزینی ( حکم هیات علمی ) ضمیمه گردد.
اساتید راهنما ومشاور موظف هستند قبل از پذیرش پروپوزال، به سقف ظرفیت پذیرش خود توجه نموده ودر صورت تکمیل بودن ظرفیت پذیرش ، از ارسال آن به دانشکده وحوزه پژوهشی ویا در نوبت قراردادن وایجاد وقفه در کار دانشجویان جداٌ پرهیز نمایند. بدیهی در صورت عدم رعایت موازین مربوطه ، مسئولیت تاخیر در ارائه پروپوزال وعوافب کار ، متوجه گروه تخصصی ودانشکده خواهد بود.
تحقیق بنیادینپژوهشی است که به کشف ماهیت اشیاء وپدیده ها وروابط بین متغیرها واصول وقوانین وساخت با آزمایش تئوریها ونظریه ها می پردازد وبه توسعه دانش رشته علمی کمک می نماید.
تحقیق نظرینوعی پژوهش بنیادی است وازروشهای استدلال وتحلیل عقلانی استفاده می کند وبرپایه مطالعات کتابخانه ها انجام می شود .
تحقیق کاربردیپژوهشی است که با بهره گرفتن از نتایج تحقیقات بنیادی به منظور بهبود وبه کمال رساندن رفتارها ، روشها، ابزارها، وسایل ،تولیدات، ساختارها والگوهای مورد استفاده جوامع انسانی انجام می شود .
تحقیق عملی : پژوهشی است که با بهره گرفتن از منبع تحقیقات بنیادی وبا هدف رفع مسائل ومشکلات جوامع انسانی انجام می شود
با توجه به دستور العمل مربوط به اعطای کمک پژوهشی برای دانشجویان ارشد ودکترا درصورتیکه طرح شما شامل مورد فوق می شود بخش مربوط به هزینه ها را پر کنید. در این صورت موضوع باید به تایید استاد راهنما ومدیر محترم گروه رسیده باشد.

( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

خرید مواد اولیه آزمایشگاهی برای انجام پایان نامه
هزینه های عملیات صحرایی برای کارورز مزرعه ، جنگل ، غواصی ومواردی از این قبیل که خارج از توان دانشجو می باشد.
هزینه های پستی وارسال نمونه های تحقیقاتی به خارج وداخل کشور
پرداخت هزینه به موسسات معتبر آزمایشگاهی یا تحقیقاتی که احتمالا تمام یا بخشی از پایان نامه از طریق امکانات آنها انجام می شود (درخصوص بخشی از تحقیقات که درواحد دانشگاهی قابل اجرا نباشد)
خرید کتاب یا مجله برای انجام پایان نامه
تأیید پژوهش دانشکده
تاریخ دریافت از دانشجو:
 طرح تحقیق پایان نامه کارشناسی ارشد و دکترا
بسمه تعالی
دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر

۱- عنوان پایان نامه
فارسی: مقایسه روش‌های پیش‌بینی و تعیین هیدروگراف سیلاب با رویکرد انتخاب روش پیش‌بینی مناسب
لاتین: Comparing different flood forecasting and hydrograph determmination methods leading to selection of appropriate forecasting method
واژگان کلیدی فارسی: پیش بینی سیلاب، هیدروگراف سیلاب، روندیابی هیدرولوژیکی و هیدرولیکی
لاتین: Flood forecasting, Flood hydrograph, Hydrological and hydraulic routing
نوع تحقیق* بنیادی نظری عملی کاربردی  


فرم در حال بارگذاری ...

« دانلود فایل ها در رابطه با اثربخشی شناخت درمانی هستی ...فایل پایان نامه کارشناسی ارشد : پروژه های پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه ها با موضوع :کنترل تولیدات پراکنده در بازار خرده ... »
 
مداحی های محرم