وبلاگ

توضیح وبلاگ من

نگاهی به پژوهش‌های انجام‌شده درباره : تاثیر فرم کالبدی ...

 
تاریخ: 29-09-00
نویسنده: فاطمه کرمانی

۲۷٫۵۱

نمودار( ۵-۱) وسیله استفاده برای سرویس مدرسه براساس فرم شهر

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

- اطلاعات جدول (۵-۴ )و نمودار( ۵-۱) نشان می دهد که، درصد خانوارهایی که از وسیله نقلیه ی عمومی و پیاده جهت رفتن به مدرسه استفاده می کنند در فرم فشرده بیشتر از فرم پراکنده و درصد خانوارهایی که از وسیله ی نقلیه ی شخصی استفاده می کنند در فرم پراکنده بیشتر از فرم فشرده است.
نمودار( ۵-۲) مقایسه دلیل استفاده از وسیله شخصی براساس فرم شهر
- اطلاعات جدول (۵-۴) و نمودار (۵-۲)نشان می دهد که، درصد خانوارهایی که به دلیل رفاه بیشتر و یا مسیرنامناسب(عدم ایمنی در مسیر) از وسیله شخصی استفاده می کنند در فرم فشرده بیشتر از فرم پراکنده و درصد خانوارهایی که به دلیل کمبود وسیله نقلیه ی عمومی و طولانی بودن مسیر از وسیله شخصی استفاده
می کنند در فرم پراکنده بیشتر از فرم فشرده است.
نمودار (۵-۳) مقایسه مهمترین دلیل رفتن به مرکز شهر براساس فرم شهر
- اطلاعات جدول( ۵-۴) و نمودار( ۵-۳ )نشان می دهد که، درصد خانوارهایی که به دلیل تفریح و اداری به مرکز شهر می روند در فرم فشرده بیشتر از فرم پراکنده و درصد خانوارهایی که به دلیل مراجعه به بانک و موارد درمانی و خریدبه مرکز شهر می روند در فرم پراکنده بیشتر از فرم فشرده است.
نمودار(۵-۴)مقایسه وسیله جهت رفتن به مرکز شهر براساس فرم شهر
- اطلاعات جدول (۵-۴ )و نمودار( ۵-۴ )نشان می دهد که، درصد خانوارهایی که با وسیله ی نقلیه ی عمومی وپیاده به مرکز شهر می روند در فرم فشرده بیشتر از فرم پراکنده و درصد خانوارهایی که باوسایل نقلیه ی شخصی به مرکز شهر می روند در فرم پراکنده بیشتر از فرم فشرده است.
نمودار(۵-۵) مقایسه بیشترین زمان استفاده از اتومبیل براساس فرم شهر
- اطلاعات جدول( ۵-۴) و نمودار( ۵-۵ )نشان می دهد که، درصد خانوارهایی که بیشترین زمان استفاده از ماشین برای محل کار و آموزشی است در فرم فشرده بیشتر از فرم پراکنده و درصد خانوارهایی که بیشترین زمان استفاده از اتومبیل جهت خرید و تفریح است در فرم پراکنده بیشتر از فرم فشرده است.
- فرضیه شماره دو: بین فرم فشرده و پراکنده در بعدحمل و نقل کیفیت زندگی شهری تفاوت معناداری وجود دارد.
برای بررسی این فرضیه از پرسش نامه استفاده شده که مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد:
فرض آماری:
بین فرم فشرده و پراکنده در بعد حمل و نقل تفاوت وجود ندارد.
بین فرم فشرده و پراکنده در بعد حمل و نقل تفاوت وجود دارد.
جدول( ۵–۵)تجزیه و تحلیل فرضیه شماره دو

نوع آزمون

نوع متغیر

فرم

انحراف معیار

میانگین

حجم نمونه

درجه
آزادی

سطح
معناداری

t مستقل

بعد حمل و نقل

فشرده

۰٫۶۷۹

۲٫۸۳

۱۱۶

۳۸۳

۰٫۰۷۵

پراکنده

۰٫۶۸۲


فرم در حال بارگذاری ...

« سایت دانلود پایان نامه: مطالب در رابطه با : بررسی عناصر قصه در ...دانلود منابع پژوهشی : طرح های پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه ها در مورد بررسی تأثیر گرایش ... »