وبلاگ

توضیح وبلاگ من

دانلود پایان نامه با فرمت word : منابع پایان نامه درباره :بررسی رابطه بین جهت گیری های ...

 
تاریخ: 29-09-00
نویسنده: فاطمه کرمانی

۵-۴- پیشنهاداتی برای تحقیقات آتی

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

    1. استفاده از بعد کمی در بررسی های مربوط به بعد مالی و عملکرد سازمان ها
    1. استفاده از دیگر قابلیت ها مانند قابلیت یادگیری بجای قابلیت بازاریابی به عنوان واسه بین جهت گیری های استراتژیک و عملکرد
    1. استفاده از دیگر جهت گیری های استراتژیک مانند جهت گیری تدافعی ، تهاجمی ، محافظه کارانه و رقابتی و تاثیر آن بر عملکرد
    1. بررسی مدل در صنایع گوناگون
    1. بررسی سطوح سازمانی گوناگون بر جهت گیری های استراتژیک
    1. مقایسه مدل بین سازمان های خصوصی و دولتی

منابع

    1. ابزری ، مهدی ،رنجبریان ، بهرام، فتحی، سعید و قربانی حسن ،(۱۳۸۸) ، “تأثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی و عملکرد سازمانی در صنعت هتلداری “چشم اندازمدیریت ، شماره۳۱ ، تابستان ۱۳۸۸، ص ص ۴۲-۲۵ .
    1. ایران زاده،سلیمان و برقی،امیر (۱۳۸۸) ” ارزیابی عملکرد سازمان با مدل روش امتیازی متوازن” مجله مدیریت صنعتی دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج،سال چهارم،شماره ۸
    1. اعرابی، محمد، موسوی، سعید، “الگوی استراتژیک مدیریت دانش برای ارتقاء عملکرد پژوهشگاهها"، فصلنامه پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی، شماره ۵۱، بهار ۱۳۸۸
    1. امینی، محمدتقی، خباز، صمد، “تدوین استراتژی به روش چارچوب جامع تدوین استراتژی، مطالعه موردی : شرکت سهند خودرو تبریز"، نشریه مدیریت بازرگانی، دوره ۱، شماره ۲،  بهار و تابستان ۱۳۸۸
    1. پاک مرام،عسگر-محمدی،بیژن-بیک زاد،جعفر(۱۳۸۹) ” عوامل موثر بر کاربرد سیستم های مدیریت هزینه در صنعت پتروشیمی ایران، فراسوس مدیریت،سال چهارم،شماره ۱۴
    1. خدابخش گرگانی ، فاطمه، (۱۳۸۹) ،” تاثیر بازاریابی داخلی بر رضایت مشتریان شعب شرکت های بیمه ایران در سطح شهر تهران “، پایان نامه کارشناسی ارشد ، دانشگاه علامه طباطبایی ، دانشکده حسابدار و مدیریت .
    1. رحیم نیا ، فریبرز.، کفاش پور ، آذر .، پوررضا ، ملیحه ، (( جهت گیری استراتژیک و قابلیت های بازاریابی )): مطالعات و مدیریت راهبردی ، شماره ۱۲ ، زمستان ۱۳۹۱ ، صص ۱۶۶-۱۴۵
    1. رضوانی ، حمیدرضا و گرایلی نژاد ، رزا ، ” ارائه الگویی برای گونه شناسی انواع نوآوری سازمانی ” : فصلنامه تخصصی پارک ها و مراکز رشد ، سال هفتم ، شماره ۲۸ ، پاییز ۱۳۹۰
    1. رهنمای رودپشتی،فریدون-غلامی جمکرانی،رضا(۱۳۹۰)، ” مدیریت هزینه بین سازمانی: مفاهیم، رویه ها و الزامات، مجله حسابداری مدیریت،سال۴،شماره ۹
    1. رهنمای رودپشتی،فریدون(۱۳۸۷)، “حسابداری مدیریت راهبردی” ،دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات،تهران،چاپ اول
    1. رضائیان، علی، مبانی سازمان و مدیریت، تهران، سمت، ۱۳۸۶٫
    1. سکاران ، اوما ، (( روش تحقیق در مدیریت )) ، ترجمه صائبی ، محمد و شیرازی، محمود ، چاپ چهارم ، تهران ، موسسه آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی ، ۱۳۸۵ .
    1. سرعتی آشتیانی ، نرجس ، (۲۰۰۸) ، “نوآوری استراتژیک" ، فصلنامه مدیریت منابع انسانی در صنعت نفت موسسه مطالعات بین المللی انرژی؛ شماره ۲
    1. شباهنگ ، رضا، ۱۳۹۱، ” حسابداری مدیریت ” ، مرکز تحقیقات تخصصی حسابداری و حسابرسی سازمان حسابرسی ، چاپ ۲۳ .
    1. طالقانی ، محمد و یوسفی ، (۱۳۹۰) ، سایت علمی تخصصی
    1. عیسی خانی ، احمد (۱۳۸۷) ، “سازمان با عملکرد برتر ” ، سایت علمی تخصصی
    1. عباسی ، محمدرضا و صالحی، صبور ،(۱۳۹۰) ،” تاثیر بازاریابی داخلی بر رضایت مشتریان شعب شرکت های بیمه ایران در سطح شهر تهران ” ، پژوهشنامه بیمه ، سال ۲۶ ، شماره ۲ ، ص ص ۱۷۶-۱۴۵ .
    1. غفاریان ،وفا.و کیانی غلامرضا(۱۳۸۴)،تفکر استراتژیک،چاپ اول،تهران ،فرا
    1. فقهی فرهمند، ناصر) ۱۳۸۱) .مدیریت پویای سازمان. چاپ اول،تیریز : فروزش.
    1. فقهی فرهمند، ناصر(۱۳۸۵) ” مدیریت استراتژیک سازمان” تبریز، انتشارات فروزش،چاپ اول
    1. فقهی فرهمند، ناصر(۱۳۸۴) “مدیریت پویای سازمان” تبریز، انتشارات فروزش،چاپ اول
    1. کالینز،جیمز. از خوب به عالی (۲۰۰۱) ، ترجمه ناهید سپهر پور، چاپ اول ،تهران، پیک آوین،۱۳۸۲
    1. کاتلر ، فلیپ ، فروزنده ، بهمن (مترجم).(۱۳۸۵) ، “مدیریت بازاریابی ” ، چاپ چهارم ، اصفهان : انتشارات آموخته
    1. گودرزی ، احمد و محمودی ، محمد ،(۱۳۹۰) ، “نظام قیمت آفرین ارزش آفرین ” ، ماهنامه حسابرس ، شماره ۵۳، ص ۱۲۳٫
    1. مهدی پور،ولی ال..(۱۳۸۹) “مدیریت هزینه” سایت علمی و تخصصی
    1. مهدوی مزده ، محمد و ضرغامی ، حمیدرضا ، (۲۰۱۰) ، ” خلاقیت و نوآوری رمز دستیابی به استراتژیهای رقابتی اثربخش در هزاره سوم: ارائه مدل مفهومی تعدیل یافته استراتژیهای رقابتی پورتر بر مبنای نوآوری” ، ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک .
    1. مهدی زاده، مهران.، درستکار احمدی، ناهید.، رمضانیان، محمدرحیم (۱۳۹۲)، طراحی مدل مفهومی تصمیم گیری مشارکتی به عنوان راهبردی جهت بهبود نگرش، احساسات و عملکرد کارکنان در زندگی کاری (مورد مطالعه: کلیه شعب بانک مسکن شهرستان رشت). پژوهشنامه مدیریت تحول، سال پنجم، شماره ۹، ص۱۱۵.
    1. نوری فرد،یداله-درستکار، ملیحه(۱۳۹۰) ” بررسی تاثیر استراتژی مدیریت هزینه بر عملکرد مالی بلند مدت شرکت های برتر پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران،دومین کنفرانس بین المللی مشاوران و مدیران مالی
    1. نورالهی ، سمیه ، کفاش پور، آذر و حدادیان ، علیرضا ، (۱۳۹۲) ، “بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد بازار به واسطه متغیر خلق ارزش برتر برای مشتری در صنایع غذایی شهرک صنعتی توس مشهد” ، دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین ، استان گلستان .
    1. ﯾﺎﺳﺎﻫﯿﺮو ، ﻣﻮﻧﺪﻥ (۱۳۷۹) “ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻫﺎی ﮐﺎﻫﺶ ﻫﺰﯾﻨﻪ” ، ﺗﺮﺟﻤﻪ ﺳﯿﺪ ﺣﺴﺎﻡ ﺍﻟﺪﯾﻦ ﺫﮔﺮﺩی ، ﺗﻬﺮﺍﻥ ، ﺳﺎﭘﮑﻮ .
    1. Augusto M , Coelho F . 2009 .” Marketing orientation and new – to- the – world products : Exploring the moderating effects of innovativeness , competitive strength , and environmental forces” Industerial marketing management ; 38 : pp.94-108
    1. Armbruster, H., Bikfalvi, A., Kinkel, S., & Lay, G. (2008). Organizational innovation: The challenge of measuring non-technical innovation in large-scale surveys. Technovation, 28, 644–۶۵۷


فرم در حال بارگذاری ...

« پروژه های پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه ها با موضوع :کاربرد داده کاوی در کشف ...شناسایی و بررسی مؤلفه های مؤثر بر توسعه صنعت ... »
 
مداحی های محرم