وبلاگ

توضیح وبلاگ من

ارزیابی کیفیت ارائه خدمات برون‌سپاری مالیات بر ...

 
تاریخ: 29-09-00
نویسنده: فاطمه کرمانی

۳-۱۱-۶ –فرضیه فرعی ششم پژوهش:
H1:وضعیت کیفیت ارائه خدمات برون سپاری مالیات بر درآمد مشاغل خودرو دفاتر پیشخوان دولت در بین متغیرهای جمعیت شناختی(سن – میزان تحصیلی و مدت ارتباط با دفاتر) تفاوت دارد.
H0: وضعیت کیفیت ارائه خدمات برون سپاری مالیات بر درآمد مشاغل خودرو دفاتر پیشخوان دولت در بین متغیرهای جمعیت شناختی(سن –میزان تحصیلی و مدت ارتباط با دفاتر ) تفاوت ندارد.
۳-۱۲-روش تجزیه و تحلیل آماری اطلاعات
در این پژوهش برای توصیف داده ­ها از آمار توصیفی و برای تحلیل آنها در آمار استنباطی از توزیع‌های آماری مرتبط با آمار ناپارامتریک که این آزمون‌ها شامل آزمون نسبت یا دو جمله ای آزمون یومان ویتنی، آزمون کروسکال والیس و آزمون فریدمن می‌باشند.

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

به منظور سنجش وضعیت توزیع داده ها در جامعه از آزمون کالماگروف-اسمیرنوف[۹۱] استفاده شده است. از آنجا که محاسبات جدول شماره ۳-۲ نشان می‌دهد ابعاد پنجگانه مورد بررسی در سطح معنی داری کمتر از پنج درصد قرار دارند که حکایت از غیر نرمال بودن توزیع داده‌ها در جامعه دارد، بهمین دلیل به منظور تجزیه و تحلیل داده‌ها در آمار استنباطی از توزیع آماری ناپارامتریک استفاده می‌شود.
۳-۱۳-محدودیت­های پژوهش :
برخی ملاحظات نا مناسب مودیان در پر کردن پرسشنامه ­ها مثلا برخی از مودیان تصور می­ کنند به علت آشنایی با فرد مورد نظر می­بایست حتما گزینه­ های با امتیاز بالا را انتخاب نمایند.
عدم آگاهی مودیان از واژه‌های تخصصی ارزیابی کیفیت خدمات که به این منظور سعی گردیده است برای پاسخگویان موارد توضیح داده شود.
در بیشتر تحقیقاتی که از طریق پرسشنامه اطلاعات مورد نیاز جمع آوری می­ شود مشکل برقراری ارتباط با پاسخ دهندگان وجود دارد، از جمله ترس و اضطرابی که هنگام پاسخ دادن به سئوالات در آنها وجود دارد. لذا می­­بایست شرایطی را فراهم نمود که به این باور برسند که اطلاعات نزد محقق به صورت محرمانه نگهداری خواهد شد تا بتوانند با خاطری آسوده و به طور دقیق به سئوالات مورد نظر پاسخ دهند.
۳-۱۴-ابزار کار :
برای تحلیل داده ­ها از نرم افزاراس پی اس اس[۹۲] نسخه ۲۱ ، استفاده شده است.
فصل چهارم
یافته های پژوهش
۴-۱:مقدمه
داده‌های جمع‌ آوری شده به منظور تجزیه وتحلیل و نتیجه‌گیری می‌بایست در قالب آزمون‌های آماری به اطلاعات ارزشمند تبدیل گردند. در آمار توصیفی پژوهشگر با جمع آوری و خلاصه کردن اطلاعات کمی حاصل از نمونه‌ها مشخصات نمونه مورد مطالعه را توصیف می کند. (میرزایی اهرنجانی، ۱۳۷۱،ص ۷۹)
در استنباط آماری پژوهشگر از مطالعه و بررسی یک یا چند نمونه و با بهره گرفتن از روشها و مدلهای آماری، از شاخص‌های نمونه و یا از ویژگی‌های نمونه به ترتیب پارامترها و ویژگی‌های کل جامعه آماری را استنباط می کند. به عبارت دیگر با بهره گرفتن از آمار استنباطی، نتایج نمونه به کل جامعه آماری تعمیم داده می‌شود و پژوهش بدون آن فاقد اعتبار علمی است. (میرزایی اهرنجانی،۱۳۷۱،ص ۷۹)
در این پژوهش از روش های مختلف آمار توصیفی و استنباطی برای تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیه ها استفاده گردیده است.وداده های گردآوری شده بر اساس آزمونهای آماری متفاوت طبقه بندی و تجزیه و تحلیل شده اند.
در ابتدا به جمع‌ آوری و طبقه‌بندی داده‌های مربوط به جمعیت شناختی نمونه پرداخته می‌شود و داده‌های سن، تحصیلات و مدت ارتباط نمونه ها با دفاتر پیشخوان دولت بررسی و در ادامه با بهره گرفتن از آمار استنباطی فرضیات پژوهش از طریق توزیع‌های آماری مرتبط مورد تجزیه تحلیل قرار می‌گیرند.
۴-۲)سنجش پایایی پرسشنامه :

پایایی کل پرسشنامه
ضریب آلفای کرونباخ تعداد سوالات
۹۶۹/۰ ۲۲

جدول۴-۱٫پایایی پرسشنامه
در جدول شماره۴-۱ پایایی پرسشنامه مورد سنجش قرار گرفته است و با توجه به اینکه ضریب آلفای کرونباخ محاسبه شده برای متغیر ارزیابی کیفیت ارائه خدمات برابر ۹۶۹/۰ میباشد و این ضریب بیشتر از ۷/۰ است لذا سوالات پرسش نامه از اعتماد علمی و پایایی قابل قبولی برخوردار است.

پایایی پرسشنامه به تفکیک سوالات
شماره سوال سوالات
(عبارات پرسشنامه)
ضریب آلفای کرونباخ سوالات
۱


فرم در حال بارگذاری ...

« سایت دانلود پایان نامه : تحقیقات انجام شده در مورد : ارزیابی روش SAM ...منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پروژه های پژوهشی درباره رابطه-تبلیغات-شركت،-اعتماد-و-احساس-به-برند-مشتریان-بر-ميزان-فروش-بيمه-عمر93- فایل 3 »
 
مداحی های محرم