وبلاگ

توضیح وبلاگ من

پژوهش های کارشناسی ارشد درباره : تأثیر آموزش مهارت های ...

 
تاریخ: 28-09-00
نویسنده: فاطمه کرمانی

H0 : میانگین نمره های پیش آزمون خودکارآمدی تحصیلی در دو گروه برابر است.
H1 : میانگین نمره های پیش آزمون خودکارآمدی تحصیلی در دو گروه برابر نیست.
جهت آزمودن فرضیه بالا، از آزمون tمستقل استفاده گردیده است. از آن جا که میزان معنی داری فرضیه برابری واریانس های دو گروه برابر ۷۲۸/۰بدست آمده است. بنابراین فرضیه برابری واریانس ها در سطح معنی داری ۰۵/۰ رد نمی شود و میزان معنی داری آزمون برابری میانگین ها، برابر۲۷۱/۰ می باشدکه در این صورت فرضیه صفر درسطح معنی داری ۰۵/۰ رد نمی شود(جدول۴-۲۰). بنابراین می توان گفت میانگین نمره های پیش آزمون خودکارآمدی تحصیلی در دو گروه آزمایش و گواه، دانشجویان دانشکده ادبیات و علوم انسانی، یکسان است.

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

جدول ۴-۲۰٫ نتایج آزمون برابری میانگین نمره های پیش آزمون خودکارآمدی تحصیلی گروه آزمایش و گواه آزمودنی های دانشکده ادبیات و علوم انسانی

  آماره آزمون برابری واریانس معنی داری آزمون برابری واریانس t آماره درجه آزادی معنی داری اختلاف میانگین ها
واریانس های دو گروه برابر ۱۲۲/۰ ۷۲۸/۰ ۱۱۱/۱ ۵۸ ۲۷۱/۰ ۰۰۰۰۰/۲
واریانس های دو گروه نابرابر     ۱۱۱/۱ ۰۲۴/۵۲ ۲۷۲/۰ ۰۰۰۰۰/۲

ب) آزمون برابری میانگین تفاضل نمره پیش آزمون و پس آزمون خودکارآمدی تحصیلی در گروه های آزمایش و گواه دانشکده ادبیات و علوم انسانی.
H0 : میانگین تفاضل نمره های پیش آزمون و پس آزمون خودکارآمدی تحصیلی در دو گروه برابر است.
H1 : میانگین تفاضل نمره های پیش آزمون و پس آزمون خودکارآمدی تحصیلی در دو گروه برابر نیست.
جهت آزمودن فرضیه بالا، از آزمون tمستقل استفاده گردیده است. از آن جا که میزان معنی داری فرضیه برابری واریانس های دو گروه برابر ۶۳۱/۰ بدست آمده است. بنابراین فرضیه برابری واریانس ها در سطح معنی داری ۰۵/۰ رد نمی شود و میزان معنی داری برابری میانگین ها ۱۴۳/۰ می باشد که در این صورت فرضیه صفر درسطح معنی داری ۰۵/۰ رد نمی شود(جدول۴-۲۱)، در نتیجه نمی توان گفت که آموزش مهارت های یادداشت برداری بر خودکارآمدی تحصیلی آزمودنی های دانشکده ادبیات و علوم انسانی، تأثیر داشته است.
جدول ۴-۲۱٫ نتایج آزمون برابری میانگین تفاضل پیش آزمون و پس آزمون
خودکارآمدی تحصیلی گروه آزمایش و گواه دانشکده ادبیات و علوم انسانی

  آماره آزمون برابری واریانس معنی داری آزمون برابری واریانس


فرم در حال بارگذاری ...

« دانلود فایل های پایان نامه درباره : بررسی رابطه میان تورم ...مدلسازی و آشکارسازی درخت رطوبتی و تنزل ... »