وبلاگ

توضیح وبلاگ من

مطالب با موضوع : ارزیابی عملکرد عوامل مؤثر بر زنجیره تأمین ...

 
تاریخ: 28-09-00
نویسنده: فاطمه کرمانی
 

Reliability Statistics

 

Cronbach’s Alpha
N of Items

 

.۸۳۷
۳۰

 

فصل چهارم
تجزیه و تحلیل داده‌ها
۴-۱- مقدمه
هدایت هر فرایند تحقیق در هر یک از شاخه‌های علوم جهت رسیدن به یکسری نتایج و یافته‌های پژوهشی جهت کار بست در زندگی بشری است به واقع یافته‌ها برو نداد فرایند تحقیق هستند و موجودیت تحقیق را توجیه و اثبات می‌کنند. یافته‌های هر پژوهش شامل یکسری توضیحات درباره وضعیت موجود و برخی استنباط‌ها بر اساس تفاوت‌ها و رابطه‌ها است؛ لذا در این فصل با توجه به داده‌های گردآوری شده، به بررسی سؤالات تحقیق پرداخته، در صدد دست‌یابی به اهداف تحقیق می‌باشیم. در نهایت نیز، از آنجا که هر تحقیق، می‌تواند به یافته‌هایی دست یابد که جزء اهداف آن نبوده، ولی می‌تواند محقق یا سایر پژوهشگران را برای تحقیقات آتی و یا دلایل احتمالی بروز وقایع و پدیده‌ها، یاری کند، به بررسی سایر یافته‌های تحقیق می‌پردازیم. در تجزیه و تحلیل پرسشنامه از مباحث استنباطی و توصیفی آماری استفاده شده است. آماره‌های توصیفی شامل جداول فراوانی و میانگین و انحراف معیار می‌باشد و در سطح استنباطی نیز از مدل معادلات ساختاری شامل تحلیل عاملی تأییدی [۲۲] و تحلیل مسیر[۲۳] استفاده شده است. نرم افزار های مورد استفاده جهت تجزیه و تحلیل داده‌ها بسته نرم افزاری SPSS نسخه ۱۹ ، نرم افزار Amos و بسته نرم افزاری LISREL نسخه ۸٫۵۴ تحت ویندوز می‌باشند.

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

۴-۲- توصیف داده ها
۴-۲-۱- جنسیت
یکی از متغیرهای مهم در توضیح ویژگیهای اعضای جامعه، جنسیت افراد در جامعه مورد بررسی می باشد. همانطور که در نمودارهای زیر نیز قابل مشاهده است تقریباً ۲۶ درصد از اعضای نمونه مورد بررسی را زنان و ۷۴ درصد را مردان تشکیل می دهند.
جدول۴-۱ توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان بر حسب جنسیت آن ها

 

جنسیت
فراوانی
درصد

 

مرد
۱۶۰
۷۳٫۷

 

زن
۵۷
۲۶٫۳

 

کل
۲۱۷
۱۰۰

 

نمودار۴-۱ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب جنسیت آنها
۴-۲-۲- سن
پاسخگویان به سوالات پرسشنامه در مطالعه حاضر در چهار گروه سنی؛ کمتر از ۲۳ سال- ۲۳ تا ۳۰ سال- ۳۰ تا ۴۰ سال و بالای ۴۰ سال طبقه بندی شده اند، که سهم هر یک از گروه های سنی به شرح ذیل می باشد: کمتر از ۶ درصد از کل نمونه سنی کمتر از ۲۳ سال دارند، همچنین بیشترین فراوانی مربوط به فاصله سنی ۲۳ تا ۳۰ سال با فراوانی بیش از ۴۳ درصد از کل نمونه می باشد.


فرم در حال بارگذاری ...

« دانلود فایل ها با موضوع بررسی اثر عدالت سازمانی ...دانلود پایان نامه با فرمت word : دانلود فایل های پایان نامه با موضوع بررسی رابطه بین ... »