اعرابی و پیرمراد
۱۳۸۹
تاکید بر نقش محوری رهبری در بقا و توسعه سازمان – تاکید بر راهبردهای رهبری متخصصان به عنوان محور حرکت سازمان- تاکید بر مباحث رفتار سازمانی
جهانگیری و ثقفی
۱۳۸۷
کارآفرین بودن با سابقه کار، جنسیت و پست سازمانی رابطه ندارد.
آقا، اتوا و همکاران
۲۰۱۴
شرکتها از استفاده از توانایی ابعاد هوش استراتژیک( پیش بینی، چشم انداز، انگیزه)در روبه رو شدن با محیطهای پیچیده، مسسیر کسب و کار و تشویق کارکنان در مشارکت در تصمیم گیری و شرکت داشتن در مسئولیت پذیری راضی هستند.
آزما و مصطفی پور
۲۰۱۲
استفاده از هوش تجاری باعث بهبود تصمیم گیری مدیران، صرفه جویی در هزینه اضافی، بهبود عملکرد و افزایش بهره وری میشود.
لرنزو، کاوال و
همکاران
۲۰۱۲
رفتارهایی که باعث ایجاد کارآفرینی میشوند تحت تأثیر عوامل آگاهی و انگیزه سازمان است و محیط سازمانی مانند دو عامل قبلی مؤثر است
لوکس
۲۰۱۲
نیاز زیادی به حمایت از رفتارکارآفرینانه و نوآوری وجود دارد.
مدیریت شرکت میتواند فرهنگ سازمانی را در مسیر نوآوریها و تنظیم سیستمهایی که کارکنان را تشویق به رفتار به شیوه ای کارآفرینی میکند، تغییر دهد
رنه
۲۰۱۱
استفاده از چارچوب هوش استراتژیک میتواند تصمیم گیری را بهبود و توسعه بخشد.
آنالویی و عبدالله و همکاران
۲۰۱۰
توجه به هشت پارامتر مربوط به اثر بخشی مدیران و یا رهبران، بخش مهمی از فرایند توسعه سازمانی است (دانش و آگاهی، ادراک، مهارتها( حل مسئله)، طبقه بندی و ارتباطات سازمانی، انگیزه، میزان تقاضاها و محدودیتها و وجود انتخابها و فرصتها برای اثر بخشی).
( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
ابسکنکا وسیلبرسن و همکاران
۲۰۱۰
رابطه مثبت بین شایستگی کارآفرینی( فعالیتهای تجاری، رهبری، مداخلات) با کارآفرینی شخصی( برون گرایی، وظیفه شناسی، آزادی در سطح بالا و پایین بودن از نظر میزان سازگاری(پذیرش سریع) و مشکلات عصبی ) وجود دارد
لئونیداس و واسیلیس
۲۰۰۷
رابطه مثبتی بین رفتار کارآفرینانه خدمتگزاران دولتی و محیط حمایتی( از طریق دستیابی به اطلاعات مدیریتی و تشویق ابتکارات) وجود دارد. بین کارمندان زن و کارمندان با مدرک دانشگاهی از نظر نمره کارآفرینی با کارمندان مرد و کارمندان با مدرک دانشگاهی وجود ندارد.
فرم در حال بارگذاری ...