وبلاگ

توضیح وبلاگ من

دانلود فایل های پایان نامه در رابطه ...

 
تاریخ: 28-09-00
نویسنده: فاطمه کرمانی

۳.۴۷۲۲

۲۷۰

اهمال کاری تحصیلی

باتوجه به جدول بالا مشخص گردید چون سطح معنی داری آزمون یعنی مقدار (p=0.012) از مقدار الفای آزمون یعنی مقدار ۰.۰۵ کوچکتر می باشد بنابراین فرضیه پژوهش تایید گردید.در نتیجه بین سبک شناختی نوگریز یا پذیرنده با اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه شهرستان آبدانان در سال ۹۳-۹۲رابطه ای وجود داشت و همچنین با توجه به اینکه مقدار ضریب همبستگی بین این دو متغیر مقدار .۱۵۹ بود ،می توان نتیجه گرفت این ارتباط معنی دار مثبت بود به عبارت دیگر همزمان با افزایش سبک شناختی نوگریز یا پذیرنده، اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان نیز افزایش یافت و برعکس لازم به ذکر است به دلیل این که مقدار همبستگی از ۰.۵کوچکتر بود در نتیجه با وجود این که همبستگی مثبت بود اما شدید نبود.

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

فرضیه جزئی سوم:
بین سبک شناختی نوگرا یا پژوهنده با تأخیر رضامندی تحصیلی در دانش آموزان پسر مقطع متوسطه شهرستان آبدانان رابطه وجود دارد.

جدول۴-۹:جدول مقایسه ای بین سبک شناختی نوگرا یا پژوهنده با تأخیر رضامندی تحصیلی دانش آموزان

سطح معنا داری
(p)

ضریب همبستگی

انحراف استاندارد

میانگین

حجم نمونه

متغیر ها آماره‏ها

۰۰۱/۰

.۸۶۰**

۹.۳۶۴۹۷

۳.۶۶۱۱

۲۷۰

سبک شناختی نوگرا یا پژوهنده

۱.۷۸۲۱۵

۳.۴۷۲۲

۲۷۰

تأخیر رضامندی تحصیلی

باتوجه به جدول بالا مشخص گردید چون سطح معنی داری آزمون یعنی مقدار (p=0.001) از مقدار الفای آزمون یعنی مقدار ۰.۰۵ کوچکتر می باشد بنابراین فرضیه پژوهش تایید گردید.در نتیجه بین سبک شناختی نوگرا یا پژوهنده با تأخیر رضامندی تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه شهرستان آبدانان در سال ۹۳-۹۲ رابطه ای وجود داشت.
همچنین با توجه به اینکه مقدار ضریب همبستگی بین این دو متغیر مقدار .۸۶۰** می باشد ، نتیجه گرفته شد این ارتباط معنی دار مثبت می باشد بعبارت دیگر همزمان با افزایش بین سبک شناختی نوگرا یا پژوهنده، تأخیر رضامندی تحصیلی نیز افزایش یافت و برعکس.

فرضیه جزئی چهارم :

بین سبک شناختی نوگرا یا پژوهنده با اهمال کاری تحصیلی در دانش آموزان پسر مقطع متوسطه شهر ستان آبدانان رابطه وجود دارد.
جدول ۴-۱۰- جدول مقایسه ای بین سبک شناختی نوگرا یا پژوهنده با اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان

سطح
معنا داری
(p)

ضریب همبستگی

انحراف استاندارد

میانگین

حجم نمونه

متغیر ها

۰۰۱/۰-

.۸۱۵**


فرم در حال بارگذاری ...

« سایت دانلود پایان نامه : راهنمای نگارش مقاله در رابطه با جایگاه شخصیت ...فایل پایان نامه کارشناسی ارشد : پژوهش های پیشین در مورد بررسی رابطه بین مدیریت ... »